صفحه اصلی صــنعت و تجـــارت نحوه بهره گیری از برچسب گذاری سفارشی در راستای ارتقاء تصویر برند
1399/08/15

نحوه بهره گیری از برچسب گذاری سفارشی در راستای ارتقاء تصویر برند

Brand Image Improvements by Custom Labelling

استفاده از برچسب های سفارشی بهترین راه برای رساندن برندتان به سطحی حرفه ای به حساب می آید. برچسب ها در برگیرنده لوگوی شرکت شما هستند و به مشتریان کمک می کنند تا هر وقت از محصولات تان استفاده می نمایند، شرکت تان را به خاطر بیاورند.
95% از کسب و کارها دارای یک راهنمای رسمی برند هستند که به موجب آنها محصولات مطرح می گردد. اگر می خواهید برندتان رشد کند و یا اینکه بتواند با مخالفانش رقابت نماید، باید همین استراتژی را در تمام حوزه های کسب و کار خود از جمله برچسب گذاری پیاده کنید. ما نیز در این مطلب دقیقاً قصد داریم تا به این موضوع بپردازیم که چگونه برچسب گذاری می تواند تصویر برندتان را ارتقا دهد.

نحوه بهره گیری از برچسب گذاری سفارشی در راستای ارتقاء تصویر برند - صنعت مد, صنعت لباس, تجارت پوشاک, بسته بندی پوشاک, برند

چگونگی ارتقای تصویر برند توسط برچسب گذاری

روئیت پذیری برند را افزایش دهید

زمانیکه تازه یک شرکت راه اندازی کرده اید، شفافیت بالا و در معرض دید بودن به افراد کمک می کند تا بیشتر با شرکت شما آشنا شوند. مطمئن شوید که لوگوی شما زیبا و چشم نواز است.
به لوگوی کوکا کولا فکر کنید. به محض دیدن برچسب قرمز کالا فوراً متوجه می شوید که یک نوشابه است. احتمالاً وقتی شخص دیگری آن را می نوشد، شما نیز هوس کنید یکی برای خود بخرید. به همین ترتیب نفر بعدی که شما را می بیند نیز دوست دارد یکی بخرد.
درج لوگو بر روی برچسب ها، اتیکت ها و کیسه ها، قطعاً هزینه ای بیشتر از درج یک علامت ساده دارد، اما خب ارزش صرف هزینه را نیز دارد. به عنوان مثال اگر شما یک نام تجاری فعال در صنعت پوشاک هستید، حتماً لوگوی خود را روی برچسب داخلی لباس ها درج کنید، دقیقاً مثل کاری که شرکت Deepking بر روی برچسب های سفارشی لباس ها انجام می دهد. هر چه بیشتر در معرض دید دیگران باشید، فروش بیشتری خواهید داشت.

مقایسه کمباین غوزه‌ چین پنبه با دستگاه اسپیندل پنبه‌ چین

نحوه بهره گیری از برچسب گذاری سفارشی در راستای ارتقاء تصویر برند - صنعت مد, صنعت لباس, تجارت پوشاک, بسته بندی پوشاک, برند

کیفیت را به محصولات اضافه کنید

اگر قصد دارید تا یک کسب و کار موفق داشته باشید، کیفیت باید در کانون تمرکز شما باشد. کیفیت در همه جنبه های شرکت تان، حتی در موارد کوچکی مثل برچسب ها و بسته بندی ها باید انعکاس پیدا کند.
برندسازی محصولات یک سرمایه گذاری محسوب می شود؛ مطمئناً شما دوست دارید تا برچسب هایتان حرفه ای و چشم نواز به نظر برسند. پول بیشتری که اکنون هزینه می کنید، سود بیشتر شما را در آینده تضمین می نماید. کیفیت عامل بسیار مهمی است چرا که مشتریان در هنگام خرید به دنبال آن می گردند.
چیزیکه مشتریان در هنگام صحبت درباره شما برآن تاکید می کنند، کیفیت محصولات شماست و این عاملی است که باعث معروفیت تان می گردد.

اطلاعات شرکت را به نمایش بگذارید

یک برچسب به چیزی بیش از لوگوی شما نیاز دارد. از بسته بندی و برچسب گذاری به عنوان راهی برای ارائه اطلاعات بیشتر به مشتریان در مورد شرکت خود استفاده کنید.
شما باید اجزا یا مواد اولیه مورد استفاده در ساخت محصول را به برچسب و بسته بندی محصولات خود بیافزایید. خلاصه ای از ماموریت یا تاریخچه شرکت خود را در برچسب ذکر کنید، به گونه ای که مشتریانتان از خواندن آن لذت ببرند. هرگونه اطلاعات مفید درباره وگان بودن محصول، عاری از خشونت بودن آن (بدین معنی که به منظور ساخت این محصول هیچ حیوانی کشته یا سلاخی نشده است)، ساخته شده از مواد بازیافتی و یا اعطای بخشی از سود محصول به کارهای خیریه باید در برچسب ذکر شود.
این کار خود یک ابزار بازاریابی عالی به حساب می آید و می تواند نرخ بازگشت مشتری را افزایش دهد؛ زیرا مردم دوست دارند مطمئن شوند که محصولات پایداری خریده اند. در این صورت تصویر شرکت شما هم بهتر خواهد شد؛ چون مشتریانتان می دانند که شما از این موارد پشتیبانی می کنید.

ابزارهای پنبه‌ چینی که مشتریان به آنها نیاز دارند

نحوه بهره گیری از برچسب گذاری سفارشی در راستای ارتقاء تصویر برند - صنعت مد, صنعت لباس, تجارت پوشاک, بسته بندی پوشاک, برند

کاری کنید که مردم بیشتر خرید کنند

شاید بتوان گفت همگی ما از روی جذابیت ظاهری کالاها اقدام به خرید می کنیم. پس چرا از این موضوع به نفع خود استفاده نمی نمایید و کاری نمی کنید که مشتریان جذب محصولات شما شوند.
شما باید برچسب های بسازید که از دید بازار هدف چشم نواز باشند. به فروشگاه های دیگر سر بزنید و ببینید چه چیزهایی شما را به سمت خود جلب می کنند، سپس سعی نمایید تا خود شما نیز آن موارد را پیاده کنید. بسیاری از افراد به دنبال نگاه مینیمالیستی هستند که باعث جذب پایگاه مشتریان جدید می شود.
مینیمالیسم بر اصول اساسی طراحی تمرکز دارد. هر چند که مینیمالیسم بسیار تاثیرگذار نیست، اما حس تازه ای به دیدگاه شخص می بخشد. این طرح ها فارغ از طبع ظریفی که دارند، می توانند به خانه هرکسی زیبایی ببخشند.
پس اگر مشتریان شما جزء خانواده ها هستند، استفاده از این گونه طرح ها سبب می شود تا محصولات شما به چشم بیایند. داشتن برچسب های چشم نواز و گیرا باعث می گردد تا مردم به خرید از شما ترغیب شوند و نتیجتاً باعث ارتقاء برند شما می شوند.

نتیجه گیری

برچسب های سفارشی فوت کوزه گری برند شما محسوب می شوند. آنها تصویر برند را ارتقا می دهند و باعث می شوند تا حرفه ای تر به نظر بیایید.
برچسب ها سبب می گردد تا برند شما بیشتر به چشم بیاید، کیفیت را به محصولات تان اضافه می کنند، اطلاعات مرتبط با شرکت شما را به نمایش می گذارند و کاری می کنند تا مردم بیشتر تمایل داشته باشند از شما خرید نمایند. سرمایه گذاری در زمینه ساخت برچسب های سفارشی، برندتان را به سطوح بالاتری می رساند و باعث متمایز شدن شما در میان رقبایتان می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *