صفحه اصلی اخــبار و مـطالب روز سرمایه گذاری تایوان در صنعت پوشاک و نساجی ویتنام
1399/07/12

سرمایه گذاری تایوان در صنعت پوشاک و نساجی ویتنام

Taiwanese invest in Vietnam's garment textile sectors

شرکتهای تایوانی در سالهای اخیر به طور فزاینده ای در صنایع پوشاک و منسوجات و کفش ویتنام سرمایه گذاری کرده اند تا از فرصت های ارائه شده توسط قراردادهای تجارت آزاد (FTA) که امضا کرده است ، استفاده کنند. به طور معمول ، آنها به دلیل مزایای مربوط به بازار و حمایت از صنایع در منطقه اقتصادی کلیدی جنوبی ویتنام شامل شهر هوشی مین و استانهای Binh Duong و Dong Nai key سرمایه گذاری کرده اند.

وانگ ون یوان ، رئیس فدراسیون ملی صنایع چین و تایوان می گوید ویتنام مقصد سرمایه گذاری است که تایوان در استراتژی توسعه خود هدف قرار داده است و می خواهد در صنایع نساجی ، پوشاک ، کفش و صنایع پشتیبانی سرمایه گذاری کند. بر اساس یک گزارش رسانه ویتنامی ، شرکت نساجی Hung Nghiep Formosa Dong Nai ، که در سال 2001 تأسیس شد و سرمایه گذاری آن به ارزش 1.6 میلیارد دلار است ، می گوید ویتنام نیروی کار ماهر و مقرون به صرفه ای ارائه می دهد و از قوانین تجارت آزاد ​​خود سود می برد.

Polytex Far Eastern Viet Nam برای تولید مواد اولیه مانند نخ پنبه و پلی استر در منطقه صنعتی Bau Bang Binh Duong برنامه ریزی کرده است. بیش از 274 میلیون دلار در مرحله اول آن سرمایه گذاری شده است و کل سرمایه گذاری ثبت شده 760 میلیون دلار است. همچنین غول تایوانی دیگری به نام Tainan Spinning Company Ltd. سرمایه گذاری خود را در کارخانه ریسندگی Long Thai Tu در منطقه صنعتی Long Khanh در دونگ نای به 100 میلیون دلار افزایش داده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *