صفحه اصلی اخــبار و مـطالب روز رونمایی شرکت Nexia Engineering از جدیدترین فناوری‌ شستشو برای کاهش زمان، انرژی و اثرات زیست محیطی
1400/02/25

رونمایی شرکت Nexia Engineering از جدیدترین فناوری‌ شستشو برای کاهش زمان، انرژی و اثرات زیست محیطی

یک گروه ایتالیایی به نام Nexia & De Franceschi، در زمینه تولید ماشین های صنعتی و رنگرزی در حوزه پرداخت پوشاک پیشرو است؛ این گروه فعالیت خود را از سال 1871 شروع نموده و یک مرجع بین المللی برای شستشوی صنعتی در صنایع کلان، بیمارستان ها، هتل ها و صنعت نساجی محسوب می شود. تمام محصولات آنها در ایتالیا تولید می گردد و دارای برچسب سبز (سندی که هدف آن شناسایی عملکرد ماشین آلات نساجی در زمینه های انرژی و زیست محیطی است) هستند.
شرکت Nexia Engineering در مقطع کنونی با افتخار ظهور یک سیستم نوآورانه و منحصر به فرد را اعلام می دارد. با بهره گیری از جدیدترین فناوری های این عرصه، گزینه های شستشوی گوناگون جامع و کامل، تنها با فشردن دکمه «شروع» در دسترس خواهند بود؛ این روش شستشو نه تنها به واسطه چرخه ای بودن باعث کاهش اثرات زیست محیطی روند شستشو می شود؛ بلکه موجبات کاهش زمان و مصرف انرژی را نیز فراهم می کند.

رونمایی شرکت Nexia Engineering از جدیدترین فناوری‌ شستشو برای کاهش زمان، انرژی و اثرات زیست محیطی - فناوری نساجی, رنگرزی پارچه, رنگرزی, تکنولوژی نساجی, تکنولوژی رنگ
به لطف اجماع Nexia، اهداف زیست محیطی این گروه به غایت جاه طلبانه است، اهدافی که کاهش مصرف آب تا 85%، کاهش استفاده از محصولات شیمیایی تا 50% و کاهش مصرف انرژی تا 40% تنها پاره ای از آنها هستند.

تولید ژاکت آلومینیومی از کپسول های نسپرسو

رونمایی شرکت Nexia Engineering از جدیدترین فناوری‌ شستشو برای کاهش زمان، انرژی و اثرات زیست محیطی - فناوری نساجی, رنگرزی پارچه, رنگرزی, تکنولوژی نساجی, تکنولوژی رنگ
OZONE نوعی فناوری است که در قالب یک فرآیند خشک و مرطوب پیاده سازی می شود. در این روش فرآوری، گاز ازن به همراه آب به عنوان یک سفید کننده و ضد عفونی کننده قوی عمل می کند.
NEXSTONE یک فرآیند سایش فاقد سنگ است؛ در واقع یک سیستم ثبت شده منحصر به فرد و بی نظیر به حساب می آید که در آن پارچه بدون استفاده از سنگ پوکه شسته می شود. در ضمن بهره گیری از فناوری Nexstone باعث کاهش انتشار گازهای گلخانه ای و محدود کردن مصرف آب می گردد.

رونمایی شرکت Nexia Engineering از جدیدترین فناوری‌ شستشو برای کاهش زمان، انرژی و اثرات زیست محیطی - فناوری نساجی, رنگرزی پارچه, رنگرزی, تکنولوژی نساجی, تکنولوژی رنگ
سیستم NDROP DOUBLE FRONT AND REAR NEBULIZER علاوه بر افزایش ظرفیت بار، مصرف آب را برای هر لباس به میزان حداقل 85% کاهش می دهد (که در راستای آخرین فناوری های بازار است).
سیستم All Together تمام این عمل آوری ها را در قالب دستگاه سانتریفیوژ Nexia NS420 که یک سیستم شستشوی کامل را در قالب یک چرخه ارائه می دهد، گرد هم جمع می کند. این دستگاه این امکان را فراهم می آورد تا تنها با یک بار بارگیری یا تخلیه، آبکشی لباس بین یک فرآیند عمل آوری و فرآیند بعدی امکان پذیر شود. از این رو چرخه شستشو یک روند بارگیری بی وقفه است که در نهایت باعث خلق یک فرآیند سیال و پویا با نتایجی بهتر می شود.
اس. ام. سومون مدیر عامل شرکت Glorious Tech BD (توزیع کننده انحصاری محصولات شرکت Nexia Italy) در حال حاضر نماینده Nexia Italy و مدیر کشوری این شرکت در بنگلادش است. سومون یک رهبر جوان و متعهد بوده و حدود یک دهه است که به بخش شستشو خدمت می کند. او از لحاظ فنی بسیار معتبر است، و اطلاعات گسترده ای در زمینه توسعه و ارتقا کسب و کار دارد. در ضمن او بانی ایجاد یک تیم فنی معتبر در زمینه ارائه خدمات و پشتیبانی از محصولات است.
وی می‌ گوید: “زمانیکه پای محصولات ما به میان می آید، سر هم بندی جایی ندارد. هیچ چیزی تصادفی انتخاب نمی شود. تنها واقعیت تحقیقات مستمر در آزمایشگاه های مهندسی ماست که با تجربه جامع و کامل ما در صنعت جین عجین شده است. در این میان، نشان Nexia تضمین می کند که تمامی محصولات مان به صورت 100% در ایتالیا ساخته شده اند”.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *