صفحه اصلی اخــبار و مـطالب روز آمازون استایل، فروشگاه پوشاک فیزیکی آمازون
1400/11/13

آمازون استایل، فروشگاه پوشاک فیزیکی آمازون

بازار تجارت الکترونیک آمازون اولین فروشگاه پوشاک فیزیکی خود به نام آمازون استایل را اواخر سال جاری در لس آنجلس راه اندازی خواهد کرد. این فروشگاه یک تجربه خرید شخصی و راحت را ارائه می دهد که در آن فناوری های روز آمازون، یافتن سبک های جدید را برای مشتریان آسان می کند. این فروشگاه شامل پوشاک، کفش و اکسسوری های زنانه و مردانه خواهد بود.

مشتریان می‌توانند برندهایی را که می‌شناسند بررسی کنند و همچنین محصولات طراحان جدید و نوظهور را در میان صدها برند برتر در سراسر فروشگاه کشف کنند. با استفاده از اپلیکیشن آمازون، مشتریان اقلام انتخابی خود را به اتاق پرو ارسال می کنند، جایی که می‌توانند در آن با استفاده از یک صفحه لمسی برای مرور گزینه‌های بیشتر، رتبه‌بندی محصولات و درخواست اندازه‌ها یا سبک‌های مشابه بیشتر درخواست خود را ثبت کنند تا مستقیماً در عرض چند دقیقه در اتاق پرو تحویلشان داده شود. این شرکت در بیانیه‌ای اعلام کرد که آمازون استایل علاقه وافر آمازون به مد را با فناوری نوآورانه و سیستم خریدی در سطح جهانی ترکیب می‌کند تا به مشتریان کمک کند ظاهری جدید داشته باشند.

آمازون استایل یک تجربه خرید بدون ایراد و سطح بالا را ارائه می دهد. با استفاده از اپلیکیشن خرید آمازون، مشتریان به سادگی کد QR یک محصول را اسکن می کنند تا اندازه ها، رنگ ها، نظرات مشتریان و جزئیات بیشتر محصول را ببینند و تنها با ضربه زدن روی یک دکمه، کالا را به اتاق پرو خود اضافه می کنند یا اگر نیازی به امتحان کردن آن ندارند، مستقیماً به پیشخوان جهت پرداخت نهایی ارسال شود. آمازون استایل انتخاب بیشتری نسبت به فروشگاه‌های سنتی هم رده خود ارائه می‌کند یعنی چیزی بیش از دو برابر طرح و مدل روز بدون اینکه مشتریان مجبور شوند برای یافتن رنگ، اندازه و استایل مناسب خود قفسه‌ها را زیر و رو کنند. از طرف دیگر، آمازون استایل دارای سبک جدیدی است که اقلامی بیشتر و شلوغی کمتری را برای خرید در فروشگاه خود به ارمغان می آورد.

هوش مصنوعی در بازرسی پارچه

آمازون استایل بر اساس یک الگوریتم شخصی سازی ساخته شده است. الگوریتم‌های یادگیری ماشینی آن برای هر مشتری هنگام خرید، توصیه‌های متناسب و سریعی را ارائه می‌دهد. همانطور که مشتریان محصولات فروشگاه را بررسی و اقلامی را اسکن می کنند که توجه آنها را جلب کرده است، آمازون گزینه های منحصر به فردی را فقط برای آن مشتریان پیشنهاد می دهد. برای تجربه‌ای حتی مناسب‌تر، مشتریان می‌توانند اطلاعاتی مانند سبک، اندازه و سایر اولویت‌های خود را برای دریافت توصیه‌های دقیق‌تر به اشتراک بگذارند. مشتریان می‌توانند به راحتی اجناسی را در فروشگاه مشاهده کنند که با سلیقه آنها مطابقت دارد، دقیقاً همانند چیزی که در اپلیکیشن آمازون به آن ها پیشنهاد می شود.

آمازون استایل همچنین آنچه را که در اتاق پرو امکان پذیر است را دوباره بازطراحی و آن را به فضایی شخصی سازی شده تبدیل کرده است که در آن مشتریان می توانند به خرید خود در کمدهای به ظاهر بی پایان از سبک های متفاوت ادامه دهند. هنگامی که یک خریدار وارد اتاق پرو خود می شود، اقلامی را که در حین گشت و گذار در فروشگاه درخواست کرده است، به علاوه گزینه های دیگری که بر اساس سلیقه او توسط الگوریتم آمازون انتخاب شده را مشاهده می کند.

تولید ژاکت آلومینیومی از کپسول های نسپرسو

آمازون استایل با استفاده از تخصص طراحان مد و بازخورد ارائه شده توسط میلیون ها مشتری که در Amazon.com خرید می کنند، انتخاب بی نظیری را ارائه می دهد. با شبکه گسترده مرکز پردازش آمازون، محصولات در آمازون استایل به طور مکرر به روز می شود تا مشتریان بتوانند هر بار که از آن بازدید می کنند موارد جدید را پیدا کنند.

اولین فروشگاه آمازون استایل اواخر سال 2022 در The Americana at Brand، یک مرکز خرید لوکس در لس آنجلس، افتتاح خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *