صفحه اصلی اخــبار و مـطالب روز عرضه پارچه های مورد تأیید Bluesign توسط شرکت ترکیه ای Isko
1400/02/15

عرضه پارچه های مورد تأیید Bluesign توسط شرکت ترکیه ای Isko

Turkey's Isko launches Bluesign approved fabrics

تولید کننده دنیم ترکیه، یعنی شرکت Isko، با تمرکز بر تعهد خودش به تولید مسئولیت پذیرانه و استفاده صحیح از منابع شیمیایی به تنها کارخانه تولید دنیم (لباس های جین) با پارچه های مورد تأیید Bluesign در اروپا تبدیل گردیده است.
فقط شرکت هایی که الزامات ایمنی و زیست محیطی مربوط به معیارهای Bluesign را رعایت نمایند، می توانند اینگونه تاییدیه ها را به دست آورند.
کالاهای حاوی گواهینامه از طریق مواد خام و شیمیایی مورد تصدیق Bluesign تولید می گردند و با کمترین تأثیر بر روی مردم و محیط زیست ساخته می شوند. این مزیت برندها را قادر می سازد تا محصولاتی ایمن برای مصرف کنندگانشان که توسط اجناس Bluesign مورد تأیید قرار گرفته اند را فراهم کنند.
کمتر از یکسال پس از آنکه شرکت Isko به شریک Bluesign تبدیل گردید، کالاهای تأیید شده روانه بازار گردیدند؛ در حقیقت این بخشی از استراتژی اصلی پایداری تولید کننده دنیم از جمله طرحی برای تأیید کالاهای اضافی مورد تصدیق Bluesign در مجموعه خودش محسوب می شود.
رئیس پایداری شرکت Isko، ابرو آزکیوچک (Ebru Özkucuk) می گوید: “وقتی هدف بزرگ است، تلاش نیز باید متناسب با آن باشد. انتخاب شرکای درست به معنی طی کردن مراحل ایمن است. از این منظر با خوشحالی می توانم بگویم که ما به مسیرمان با دنبال کردن فرآیندهای شیمیایی Bluesign ادامه خواهیم داد”.
جیل دمین (Jill Dumain)، مدیر عامل فناوری های Bluesign نیز می گوید: “تأیید شرکت Isko به عنوان تنها کارخانه تولید کننده دنیم در اروپا با پارچه های تأیید شده Bluesign بسیار خوشحال کننده است؛ چون آنها بالاترین سطح تعهد خودشان به تولید شیمیایی مسئولیت پذیرانه و استفاده درست از منابع را نشان می دهند. شرکت Isko به عنوان شریک سیستم Bluesign، به صورت بلند پروازانه عمل می کند و در صنعت نساجی پیشگام خواهد بود”.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *