صفحه اصلی اخــبار و مـطالب روز رونمایی برند Garmon از فناوری کف هوشمند جهت کاهش مصرف آب و انرژی
1401/02/18

رونمایی برند Garmon از فناوری کف هوشمند جهت کاهش مصرف آب و انرژی

Garmon unveils smart foam technology

برند Garmon که در زمینه تولید محلول های شیمیایی برای صنعت جین و مد فعالیت می کند و به صنایع Kemin تعلق دارد، از فناوری کف هوشمند رونمایی کرده است. این تکنولوژی یک فناوری ثبت شده برای به حداقل رساندن مصرف منابع طبیعی است و تولید پوشاک پایدار را آسان تر و در دسترس‌‎ تر می‌کند. این کف هوشمند یک نوع حامل شیمیایی فاقد آب است، و یک نوع کف خاص محسوب می شود.

این کف هوشمند حاصل همکاری سه شرکت Garmon، Itaclab و Mactec است که هر سه جزء شرکت های پیشرو در زمینه پرداخت پوشاک هستند.

کف هوشمند با ترکیبی از فناوری های جدید ساخته شده است. در واقع متشکل از طیف وسیعی از مواد شیمیایی تست شده و منتخب Garmon، ایزی فوم (easyfoam) و ایزی فوم پرو (easyfoam pro) و عوامل کف زای ویژه Garmon است، و توسط تجهیزات کف تولیدی Garmon به تولید رسیده است.

از این سیستم کف هوشمند می توان برای ساخت هر چیزی، از روکش های سنتی گرفته تا مفاهیم و سبک های منحصر به فرد مد استفاده کرد.

مزیت اصلی این کف هوشمند، کاهش بسیار زیاد مصرف آب و انرژی است. استفاده از مواد شیمیایی با این کف هوشمند در مقایسه با فرآیندهای شستشوی سنتی، باعث صرفه جویی 80% در مصرف آب می شود. تمام عمل آوری ها در دمای اتاق انجام می گردد؛ به همین دلیل انرژی مورد نیاز کاهش می یابد.

هوش مصنوعی در بازرسی پارچه

این کف زمانیکه با مواد شیمیایی دارای تائیدیه Garmon ترکیب می شود؛ برای انجام فرآیندهای عمل آوری کاملاً مطابق با الزامات تغییر سبز مناسب است.

کف هوشمند به تامین کنندگان هر بخش کمک می کند تا به اهداف خود در زمینه پایداری دست یابند و به صنعت مد که به سرعت در حال حرکت است، بهتر خدمت می رساند.

این کف هوشمند به گونه ایی طراحی شده که ساده ترین و مقرون به صرفه ترین سیستم برای صرفه جویی در مصرف آب در هنگام پرداخت پوشاک باشد و فناوری را در خدمت لباسشویی صنعتی قرار می دهد. این کف هوشمند در مقایسه با سیستم های نبولایزر، تا سه برابر سرعت بارگیری مواد شیمیایی در لباسشویی را سریع تر می کند و به تجهیزات آب بندی شده نیاز ندارد؛ از این رو به تکنسین ها امکان می دهد تا مراحل پرداخت را قطع کرده و لباس ها را با ایمنی و سهولت مورد بررسی قرار دهند. به همین دلیل می توان از تجهیزات و فرآیندهای کف هوشمند، برای هر نوع ماشین لباسشویی، از سنتی تا پیشرفته استفاده کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *