صفحه اصلی اخــبار و مـطالب روز راهنمای پوشیدن لباس برای آقایان در محیط کار
1398/07/12

راهنمای پوشیدن لباس برای آقایان در محیط کار

سبک شخصی نباید دست‌ کم گرفته شود و مطمئنا لباس پوشیدن کار ما نیز از این قاعده مستثنی نیست. این برای آقایان طبیعی است که بخواهند لباس اداری مناسبی داشته باشند، بدون توجه به درجه تشریفات. ما به طور معمول نیاز به پوشیدن لباس خوب در یک شکل رسمی برای اداره داریم، به خصوص با عشق فرهنگ ما به لباس‌ های مناسب این امر را تایید می ‌کند. اما ظاهری نرمال برای تجارت چگونه است؟ این نوع لباس نباید نادیده گرفته شود، بلکه به خاطر ترکیبی از سبک لباس رسمی و عادی باید آن را مورد توجه قرار داد. لباس فرصت‌ های خوبی برای نشان دادن سبک شخصی فراهم می‌ کند. از کفش‌ ها گرفته تا انتخاب پیراهن، ما یک راهنمای سبک ساده  برای داشتن لباس معمولی تجارت گردآوری کرده‌ ایم.

لباس های غیر رسمی کاری چیست؟

لباس های غیر رسمی کاری یکی از آن سبک ها است که تعریف دقیقی ندارند. با این حال، می توان آن را به طور ساده به عنوان یک سبک لباس رسمی تعریف کرد که به اندازه یک لباس رسمی از لباس معمولی متمایز است، با این حال برای پوشیدن روزانه مناسب نیست. در کل، این پوشش تمیز و مرتب برای یک ظاهر کاری به اندازه کافی قابل قبول است، اما وقتی به تشریفات مربوط می ‌شود خیلی مناسب نیست. در نتیجه ابهام و پیچیدگی در این نوع لباس باید با اشتیاق برآورده شود. این به شما بستگی دارد که چطور می‌ خواهید آن را تفسیر کنید، اما این لباس را با همان اشتیاقی که می خواهید با هر نوع ظاهری، رسمی، شرکتی یا غیر رسمی، باید بپذیرید. این کلید کامل کردن این سبک لباس در محیط کار است. ظاهر آن را جوان و جذاب بسازید و بر اساس ویژگی‌ های خود آن را تهیه کنید. لباس های غیر رسمی کاری بهانه ای برای بی توجهی و بدون تردید برای پوشش ساده نیست.

راهنمای پوشیدن لباس برای آقایان در محیط کار - مد, فشن, سبک لباس, راهنمای خرید, پوشاک

پیراهن

بلوز های دکمه دار رنگی کلاسیک هستند و زمانی که مناسب بدن و خوش برش دوخته می شوند، کارایی خوبی برای ما خواهند داشت. این پیراهن‌ ها از بین می‌ روند، اما راه‌ های دیگری برای پوشیدن لباس های غیر رسمی و متفاوت به نظر آمدن در محیط کار وجود دارد. توصیه ما برای پیدا کردن پیراهن خوب برای فعالیت‌ های تجاری این است که الگو های زنده و پارچه ای را انتخاب کنید تا بافت و رنگ بیشتری را معرفی کنید. به یاد داشته باشید که شما هنوز هم می‌ خواهید یک ظاهر زیبای کلاسیک را حفظ کنید، بنابراین با استفاده زیاد از چاپ یا رنگ‌ های روشن، افراط نکنید. اگر می‌ خواهید همه چیز را محافظه کارانه تر انتخاب کنید، الگو های رنگ خنثی یا کلاسیک را انتخاب کنید. این باعث خواهد شد که شما بیشتر مرتب و شیک به نظر بیایید و برای تطبیق پذیری، مفید واقع شوید. هم چنین ترکیب پیراهن‌ های بافت دار به طور متفاوت با شلوار کتان خاکی رنگ و یا شلوار مناسب، ظاهر شما را تغییر خواهد داد. بلوز ها معمولا نقطه کانونی یک ظاهر غیر رسمی کاری هستند، بنابراین اطمینان حاصل کنید که از تناسب خوبی برخوردار هستند. همچنین، حذف کروات از ظاهر غیر رسمی کاری، برای شما یک ایده خوب می باشد، و به شما یک زیبایی آرامش‌ بخش خواهد داد.

محافظ پارچه Polygiene ShedGuard و بهبود مقاومت پارچه در برابر سایش در حین شستشو

راهنمای پوشیدن لباس برای آقایان در محیط کار - مد, فشن, سبک لباس, راهنمای خرید, پوشاک

شلوار

یک کلمه – شلوار های کتان. شلوار های کتان عالی هستند چون جذابیت ظاهر غیر رسمی را افزایش می‌ دهند، اما آن‌ ها همچنان راحت و ساده می باشند. بافت و مواد معمول موجود در شلوار های کتان باعث می شود که آن‌ ها با محیط کار کاملا سازگار باشند. شما به همه رنگ‌ های کلاسیک شلوارهای کتان برای تطبیق پذیری نیاز خواهید داشت. سیاه، آبی خاکستری، خاکی و بژ در محیط های کاری بهترین گزینه می باشند. این رنگ‌ ها کاملا سازگار هستند و حتی برای انتخاب‌ های لباس شخصی شما نیز سرمایه‌ گذاری خوبی خواهند بود. آن‌ ها همچنین کاملا برای محیط کاری حرفه ‌ای می‌ باشند، بنابراین شما احساس ناراحتی یا غیر رسمی بودن نمی‌ کنید. شما می‌ توانید آن‌ ها به صورت رسمی بپوشید و همچنین آن ‌ها را در مواقع غیر رسمی بپوشید. همچنین، دقت کنید که شلوار های کتان شما بسیار راسته و به اندازه چسبان هستند و بیش از حد بلند و یا خیلی کوتاه نیستند. پس از پیدا کردن یک سبک یا یک نشان تجاری که برای شما خوب و ایده آل باشد، چندین جفت و رنگ آن را تهیه کنید تا از ظاهری تمیز و آراسته در تمام مواقع اطمینان داشته باشید. شلوار های رسمی کتان نسخه‌ های مناسبی از شلوارهای کتان هستند و در قیمت های معقولی وجود دارند.

راهنمای پوشیدن لباس برای آقایان در محیط کار - مد, فشن, سبک لباس, راهنمای خرید, پوشاک

کفش

نکته مهم در مورد تطبیق سبک شخصی تان در محیط کار، این واقعیت است که شما می‌ توانید از چیز های زیادی که در کمد وجود دارد استفاده نمایید. کفش های چرمی، چکمه های ساق کوتاه و کفش راحتی کالج گزینه‌ های خوبی برای پوشیدن هستند، اما در مورد تغییر انواع مواد مورد نظر خود فکر کنید. چرم های مات و جیر، واقعاً مناسب هستند و به ظاهر شما آرامش و رسمیت بیشتری خواهند داد. همچنین مطمئن شوید که رنگ‌ های نسبتا محافظه کارانه ای را انتخاب می‌ کنید. نباید فراموش کنید که همیشه باید با ظاهری حرفه ‌ای در محیط کاری خود حضور داشته باشید. رنگ سیاه کلاسیک است و با پیراهن‌ های جذاب سفید به خوبی تطبیق داده می‌ شود، اما از پوشش غیر رسمی کاری به عنوان راهی برای معرفی رنگ و حال بیشتر در ظاهر خود استفاده کنید. قهوه‌ ای خاکی با رنگ‌ های خنثی دیگر مثل بژ و رنگ بدن سازگاری خوبی دارند و همچنین سرمه ای، سبز زمردی و شرابی تیره مکمل آن می باشد. وقتی در حال هماهنگ کردن لباس‌ هایتان با کفش‌ ها هستید، به خانواده‌ های رنگی نگاه کنید، اما کفش‌ های خود را خیلی جدی نگیرید. با این نظریه، سعی کنید از ترکیب تن سیاه و قهوه ای خودداری کنید.

زیپ قابل بازیافت و ضد آب شرکت YKK

راهنمای پوشیدن لباس برای آقایان در محیط کار - مد, فشن, سبک لباس, راهنمای خرید, پوشاک

کت و جلیقه

کت‌ ها یا جلیقه هایی که برای محیط کاری غیر رسمی استفاده می‌ کنید نباید بیش از حد رسمی باشد، اما باید یک گزینه  لباس برای آن‌ ها داشته باشید. انتخاب یک کت با پارچه سبک، که خیلی حرفه‌ ای به نظر بیاید، اما در عین حال زیاد محافظه‌ کارانه نباشد، به نظر برای این محیط ها ایده آل می باشد. به یاد داشته باشید که تناسب بسیار مهم است و شما نباید چیزی سرسری و بی شکل و یا لباسی که ظاهر کلی شما را از بین ببرد، در انتخاب های خود قرار دهید. به خاطر داشته باشید که کت‌ های رنگی در رنگ‌ های اصلی ظاهر شما را در بر خواهند گرفت و یک حالت کلاسیک به انتخاب‌ های لباس تان اضافه خواهند کرد. همچنین به یاد داشته باشید که به هنگام انتخاب کت، جلیقه و کاپشن برای کامل کردن ظاهر خود، ظاهر جوانتری را برای خود بسازید، تا شیک تر به نظر بیایید و همچنین جایگاه و شخصیت خود را بالاتر ببرید. برای لوازم جانبی (اکسسوری)، از کمربندهای چرم پهن مناسب و یا بندینک شلوار جهت تطبیق بیشتر پوشش خود، استفاده کنید.

راهنمای پوشیدن لباس برای آقایان در محیط کار - مد, فشن, سبک لباس, راهنمای خرید, پوشاک

ژاکت کشباف پشمی و پلیور

مهم ترین نکته برای کامل کردن سبک غیر رسمی تجاری، استفاده از ژاکت کشباف پشمی و پلیور مناسب است. این لباس‌ ها به خوبی می توانند به نظر برسند زیرا بدون اینکه افراطی به نظر برسند یک عنصر آرامش بخش خوب را برای شما در محیط کارتان به ارمغان می آوردند. از همه مهم‌ تر، در مورد نوع لباس‌ هایی که می‌ خواهید به تن کنید آگاهی کامل داشته باشید. ژاکت های یقه دار همیشه شیک بوده و همچنین برای تعطیلات آخر هفته گزینه مناسبی می باشند. برای مرتب و کلاسیک بودن، از ژاکت های بافتنی یقه گرد استفاده کنید؛ که آمریکایی ها و دانشجویان آن را ترجیح می دهند. نه تنها برای لباس های غیر رسمی تجاری، بلکه برای ژاکت، مدل های مختلف شال های گردنی باید در کمد لباس هر فرد موجود باشد. اطمینان حاصل کنید که سایز این ژاکت ها مناسب هستند و از کیفیت خوب برخوردارند، زیرا آن‌ ها می‌ توانند بارها مورد استفاده قرار گیرند. از این گذشته، آنها کاملاً راحت هستند. اگر می‌ خواهید کمی راحت‌ تر باشید، سبک ژاکت های افراد مسن را انتخاب کنید که بسیار ساده است اما همچنان برای داشتن ظاهری مناسب در محیط کار بسیار خوب است.

راهنمای پوشیدن لباس برای آقایان در محیط کار - مد, فشن, سبک لباس, راهنمای خرید, پوشاک

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *