صفحه اصلی اخــبار و مـطالب روز فروشگاه آنلاین Zalando انتخاب سایز شخصی را برای دسته بندی پوشاک خود راه‌اندازی کرد
1402/05/08

فروشگاه آنلاین Zalando انتخاب سایز شخصی را برای دسته بندی پوشاک خود راه‌اندازی کرد

Zalando launches personalised size recommendations

زالاندو (Zalando)، یکی از پلتفرم‌های مد و پوشاک آنلاین پیشرو در اروپا ، ابزار جدیدی را راه‌اندازی کرده است که مشتریان را قادر می‌سازد تا سایز لباس را بر اساس اندازه‌گیری‌ بدن خود انتخاب کنند. Zalando با گرفتن دو عکس از خود در لباس های تنگ، می تواند اندازه های بدن شما را پیش بینی کرده تا کمک کند سایز مناسب خود را برای خرید پوشاک پیدا کنید.

لازم به ذکر است این ویژگی اکنون برای دسته بندی لباس‌های زنانه در دسترس است. این قابلیت در آینده به دسته ها و محصولات بیشتری گسترش خواهد یافت.

کمک به مشتریان برای یافتن سایز مناسب بخش مهمی از تعمیق روابط با مشتری است. این خسته کننده است که منتظر بمانید تا یک آیتم به دست شما برسد و سپس متوجه شوید که سایز مناسب شما نیست. معاون امور اندازه محصولات Zalando گفت: با معرفی قابلیت انتخاب سایز بر اساس اندازه‌گیری بدن، ما همچنان از نوآوری‌های خود برای کمک به مشتریان در حل یکی از مشکلات اصلی صنعت مد استفاده می‌کنیم. ما همچنین می‌توانیم به حمایت از شرکای تجاری و صاحب برند خود ادامه دهیم، زیرا این ویژگی می‌تواند بینش بیشتری در مورد اندازه های تولیدی و نیازهای مناسب مشتریان ارائه دهد.

زیپ قابل بازیافت و ضد آب شرکت YKK

Zalando در بیانیه‌ای گفت: وقتی اندازه‌گیری‌های بدن مشتریان پیش‌بینی می‌شود، هیچ عکسی از تلفن‌های مشتریان خارج نمی‌شود، آنها حذف می‌شوند و مشتریان کنترل کاملی روی داده‌های به اشتراک گذاشته شده خود دارند.

تیم داخلی زالاندو که روی موضوع اندازه و تناسب محصولات کار می‌کنند، به این نتیجه رسیده است که میزان مرجوعی در این روش در مقایسه با اقلام بدون قابلیت پیشنهاد سایز اختصاصی 10 درصد کاهش می یابد. این تجربه حاصل ترکیب فناوری های داخلی شرکت Zalando و شرکت سوئیسی Fision که یک توسعه‌دهنده پلتفرم اندازه‌گیری سایز بدن بر روی موبایل است و زالاندو موفق شده بود در سال ۲۰۲۰ آن را تصاحب کند به دست آمده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *