صفحه اصلی اخــبار و مـطالب روز سرویس ویژه شرکت Kingly برای گوگل
1400/05/29

سرویس ویژه شرکت Kingly برای گوگل

Kingly’s special service for Google

زمانیکه گوگل به دنبال یک هدیه تشکر برای شرکا و همکاران خود بود؛ با شرکت Kingly آشنا شد. این شرکت در زمینه تولید پوشاک و کالاهای تبلیغاتی فعالیت می کند، و در تولید محصولات پایدار نیز تخصص دارد؛ در اصل مکان تولیدی برند Kingly در صوفیه بلغارستان واقع شده، اما دارای دفاتر فروش در شهرهای بزرگی همچون نیویورک و لندن نیز است.

این شرکت در خلال یک سفارش خاص به واسطه یک آژانس، 34000 جفت جوراب بازیافتی را برای گوگل تولید کرد و بدین وسیله توانست 24 میلیون لیتر در مصرف آب صرفه جویی کند. روند تولید این جوراب ها ضمن صرفه جویی 90168 کیلوواتی در مصرف برق، باعث کاهش 1826 کیلوگرمی آلاینده ها شد.

در واقع Kingly برای تولید این سفارش، از فرآیند بازیافتی استفاده کرد که در آن نخ ها به صورت مکانیکی بازیابی شده و بدون نیاز به رنگ آمیزی مجدد از نو بافته می شوند؛ از این رو توانسته بیشترین بهره را از مزایای نخ های منسوج بازیافتی ببرد.

ژانینا لازاروا (Zhanina Lazarova)، مدیر انجمن Kingly می گوید: «موفقیت این سفارش واقعاً ثابت کرد که سیاست های پایداری ما به سود محیط زیست است؛ البته اگر چنین چیزی نیاز به اثبات داشته باشد. نتیجه همکاریمان با این غول جهانی، به رضایت طرفین انجامید و این مسئله قطعاً منجر به همکاری های بیشتر ما با آنها می شود. ما سعی می کنیم کار خود را به نحو احسن انجام دهیم. توجه زیادمان به جزئیات و کنترل کیفیت؛ بدین معنی است که مشتریانمان از کیفیت و پایداری پوشاک تولیدی ما و قیمت رقابتی آن راضی هستند. محبوبیت این محصولات تبلیغاتی نزد کاربر نهایی، گواه مزایای بی شمار آنهاست».

آیا فشارهای تورمی باعث توقف رشد تولید در ترکیه می شود؟

لازاروا افزود: «ما معتقدیم که مهمترین بخش کسب و کارمان، ایجاد ارتباط با مشتریان بر پایه اعتمادی خدشه ناپذیر است. آنها می دانند که می توانند برای تامین کالاهای تبلیغاتی خود، فراتر از انتظارشان بر روی ما حساب باز کنند؛ چرا که قادریم سفارتشان را سریعاً به آنها تحویل دهیم؛ علاوه بر این برای تولید محصولات از مواد اولیه ای که از منابع معتبر و مسئولانه تامین می شوند استفاده می کنیم. ضمناً بسته بندی تمام محصولاتمان تجزیه پذیر بوده و خود را متعهد به بهره گیری از روش های پایدار تولید می دانیم». Kingly تنها تولید کننده لباس های مارک دار در دنیای بازاریابی تبلیغاتی است که توسط پلتفرم پایداری BCOME Cradle-To-Grave تائید شده است. به علاوه این شرکت در هنگام انتخاب محصولات پایدار، تمامی استانداردهای SMETA PILLAR 4، ISO9001، ISO14001، ISO45001، GOTS، OEKO-TEX و GRS را مدنظر قرار می دهد. همچنین تمام نخ ها و محصولات مصرفی این شرکت دارای گواهینامه Oeko-Tex هستند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *