صفحه اصلی اخــبار و مـطالب روز برند H&M اولین مجموعه پایدار خود را تحت عنوان”داستان های نوآوری” معرفی کرد
1400/01/21

برند H&M اولین مجموعه پایدار خود را تحت عنوان”داستان های نوآوری” معرفی کرد

H&M first sustainable collection "Science Story"

مفهوم پایداری گرایش جدیدی است که توسط غول تولید پوشاک جهان یعنی H&M با عنوان “داستان های نوآوری” راه اندازی شده است. این روند مجموعه های مختلفی رادر بر می گیرد که شامل مفاهیم پایداری، مواد نوآورانه جدید ، فرایندهای طراحی مدرن، فناوری ها و سیستم مد چرخشی می شود.
اولین سری از این مجموعه “Science Story” یا “داستان های نوآوری” است که با استفاده از چرم گیاهی و سایر مواد جایگزین سازگار با محیط زیست ساخته شده است. این مواد یک جایگزین گیاهی برای چرم تولید شده از کاکتوس و نخ زیست پایه ساخته شده از روغن کرچک است.
این مجموعه شامل لباس های زنانه مانند شلوار جین سفید با یک کمربند دوتایی قابل جابجایی ، پیراهن های سفید برش خورده با جیب های بزرگ و لباس های ورزشی دکمه دار است. در کنار اینها لوازم جانبی مانند صندل های بند دار سبز ، گردنبندی با پیچ و تاب های نارنجی و بدلیجاتی همچون گوشواره های حلقه ای، عینک آفتابی از پلاستیک بازیافتی و موارد دیگر نیز می شود.
طراح مفهومی H&M الا کاکورسی گفت که آزمایش های ما در تمام فرایند تولید به سطح جدیدی رسیده است. این ابتکار به آنها انگیزه داده تا با دانشمندان و توسعه دهندگان همکاری کرده و ایده های نوین خود را در صنعت مد پیاده سازی کنند. در پشت این محصولات باورنکردنی تحقیق و آزمایشات گسترده ای صورت پذیرفته است.
مجموعه “داستان های نوآوری” در طول سال 2021 که پایداری را در اولویت قرار می دهد ، از ماه مارس در دسترس خواهد بود.
مشاور خلاق H&M می گوید که سفر این برند به سمت یک سیستم مد پایدار و چرخشی با مفهوم جدید آن ادامه دارد. وی امیدوار است که مشتریان این داستانهای نوآوری را که به آنها امکان توسعه، رشد و درعین حال امکان تولید محصولات مطلوب و با دوام را می دهد ، دوست داشته و به آنها افتخار کنند.

1 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *