صفحه اصلی اخــبار و مـطالب روز آمازون فشن سرویس «قبل از خرید آن را امتحان کنید» را راه اندازی کرد
1400/09/02

آمازون فشن سرویس «قبل از خرید آن را امتحان کنید» را راه اندازی کرد

Amazon Fashion launches 'try before you buy' service

آمازون فشن سرویس «قبل از خرید آن را امتحان کنید» خود را برای مشترکین Prime Wardrobe راه‌اندازی کرده است که هدف آن راحت‌تر کردن فرایند خرید پوشاک و محصولات مد است. Prime Wardrobe که به طور انحصاری برای اعضای آمازون پرایم در دسترس است، به مشترکان این امکان را می دهد که محصولات مد مورد علاقه خود را به صورت رایگان تحویل بگیرند، آن ها را در خانه امتحان و فقط برای اقلامی که تصمیم به نگهداری و خرید آن را دارند هزینه پرداخت کنند.

برای سفارش Prime Wardrobe، اعضای آمازون پرایم باید از وب‌سایتی بازدید کنند که در آن می‌توانند هزاران محصول مد واجد شرایط در دسته بندی های مد زنانه، مردانه و کودکان، از جمله لباس، کفش، کیف و اکسسوری را مرور کنند و سپس می توانند بین سه تا هشت کالا را برای تحویل رایگان و بدون هزینه قبلی انتخاب کنند. پس از دریافت سفارش، مشترک هفت روز فرصت دارد تا تصمیم بگیرد چه چیزی را دوست دارد و سپس فقط برای آنچه می‌خواهد نگه دارد هزینه بپردازد و بقیه را برگرداند. آمازون فشن در یک بیانیه مطبوعاتی اعلام کرد که بازگرداندن اقلام ناخواسته با یک جعبه مخصوص دارای برچسب پیش پرداخت، بسیار راحت و کامل رایگان است.

الیاف کتان جدید برای استفاده در صنایع هوانوردی و خودروسازی

مدیر بخش آمازون فشن اروپا می‌گوید: چه بخواهید لباس های جدیدی به کمد خود اضافه یا آخرین ترندهای مد فصلی را امتحان کنید و یا لباس‌های نو برای خانواده خود بخرید که به امتحان کردن آن در چندین اندازه، رنگ و مدل نیاز دارید این ویژگی جدید خرید در آمازون را برای شما آسان‌تر از همیشه می‌کند.

همچنین مدیر بخش خرده فروشی آمازون اتحادیه اروپا می گوید: تناسب عامل مهمی در خرید لباس و کفش است و با این قابلیت، اعضای آمازون پرایم می توانند خریدهای مد خود را به راحتی در خانه خود بدون هیچ هزینه اضافی امتحان کنند. ما هیجان‌زده‌ایم که این سرویس را پس از راه‌اندازی موفقیت‌آمیز آن در ایالات متحده به زودی به اعضای آمازون پرایم در بریتانیا نیز ارائه دهیم.

برندهای مد موجود در سرویس جدید Prime Wardrobe عبارتند از: Calvin Klein، Tommy Hilfiger، Levi’s، Esprit، Miss Selfridge، Lacoste، Love Moschino، New Look، Aldo، Puma، Ted Baker، New Balance، LK Bennett، Vans، Pepe Jeans، و سایر برندهایی که به زودی اضافه خواهند شد.
این برندها برچسب مخصوص آمازون را که نشان دهنده آمازون فشن و با نشان Prime Wardrobe هستند 1vh در دسته بندی های find (محدوده مد الهام گرفته از سبک خیابانی آمازون برای مردان و زنان)، Iris & Lilly (لباس زیر زنانه و مایو)، Truth & Fable (لباس های مخصوص زنان)، Meraki (لباس های روزمره مردان و زنان)، و برند ورزشی Aurique (RR) hvhSi ارائه می دهد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *