صفحه اصلی رویدادهــا نمایشگاه الیاف و نخ شانگهای چین ۲۰۲۰ – ۲۱ تا ۲۳ اسفند ۱۳۹۸
1398/10/20

نمایشگاه الیاف و نخ شانگهای چین ۲۰۲۰ – ۲۱ تا ۲۳ اسفند ۱۳۹۸

Yarn Expo Spring 2020 - 11 – 13 March 2020

نمایشگاه بهار نخ (Yarn Expo Spring 2020) از 11 تا 13 مارس 2020 در محل نمایشگاه ملی و مرکز همایش های بین المللی در شانگهای چین برگزار می شود و یک محدوده نمایشگاهی به مساحت 26000 متر مربع در سالن 8.2 را اشغال می کند. چهار نمایشگاه همزمان از جمله پارچه های پوشاک شانگهای و منسوجات خانگی بین المللی شانگهای نیز در همان مکان برگزار می شوند. در سال 2019 ، این نمایشگاه 28302 خریدار از 87 کشور را به خود اختصاص داد ، این رشدی 9 درصدی نسبت به سال 2018 بود و همچنین 468 غرفه دار از 12 کشور دنیا حضور داشتند. نمایشگاه نخ شانگهای یکی از مهمترین رویدادهای صنعت نساجی برای تهیه الیاف و انواع نخ و به عنوان یک فرصت در حال رشد برای غرفه داران به منظور دستیابی و جذب خریداران چینی و بین المللی است.
طبق اعلام سازمان تجارت جهانی ، تجارت بین المللی منسوجات در سال گذشته شاهد رشدی بی سابقه از سال 2012 بود و چین در بین سه صادر کننده و وارد کننده بزرگ پارچه قرار داشت.
در نتیجه ، تأمین کنندگان در تلاش هستند تا با نوآوری و راه حل های سازگار با محیط زیست ، تقاضای بیشتری را برآورده کنند.
Yarn Expo Spring با جذب تامین کنندگان در سراسر جهان و با ایجاد مشارکت بیشتر و به وجود آوردن بازارهای جدید در چین و سطح جهان ، سکوی خوبی برای صنعت نساجی است ، ضمن اینکه به خریداران تنوع گسترده ای از محصولات و اطلاعات جدیدی از بازار را ارائه می دهد.
خانم وندی ون ، مدیرکل ارشد Messe Frankfurt (HK) Ltd. گفت: “از پنبه و پشم گرفته تا پلی استر بازیافتی ، برای بازدید کنندگان در سراسر زنجیره تأمین در این نمایشگاه در کنار چهار نمایشگاه همزمان دیگر وجود دارد. علاوه بر تنوع محصول ، ما همچنین بازدید کننده های زیادی از کشورها و مناطق مختلف داریم که نوید دسترسی به بازارهای جدید برای غرفه داران در نمایشگاه نخ را می دهد و این را فرصت مناسبی برای بهره برداری از پتانسیل های عظیم بازار چین می دانیم. ”
انتظار می رود راه حل ها و نوآوری های سازگار با محیط زیست در همه دسته بندی محصولات در نمایشگاه نخ بهار سال 2020 با روندهای دیگر شامل پنبه طبیعی ، پشم با کیفیت ، پارچه سبز ، الیاف شیمیایی و نخ ها با تکنولوزی خاص ادامه یابد.
به طور خاص ، Fancy و Special Yarn Zone سالن نمایش Fancy Yarn Vision را دارند که برای اولین بار در Yarn Expo در سال 2019 معرفی شد. در همین حال ، غرفه ها و سالن های بین المللی که تعداد بیشتری از تأمین کنندگان قدرتمند را به نمایش می گذارند که شامل غرفه هند و پاکستان می باشد.
آقای راوندیندراناتان ناریانااسامی ، مدیر شورای ارتقاء صادرات پارچه های نخی (TEXPROCIL) و از برگزارکنندگان غرفه هند توضیح داد که چگونه این نمایشگاه مکانی کلیدی برای ایجاد روابط چهره به چهره در چین است: “بازدید کنندگان از نمایشگاه نخ کاملاً حرفه ای هستند. و مطابق انتظارات غرفه داران ما عمل می کنند.
برخی واردکنندگان بزرگ چینی از غرفه های ما بازدید کردند و من متوجه شدم که در بین آن ها وارد کنندگان جدید زیادی که قبلاً از هند خریداری نکرده اند وجود دارد. “وی همچنین در مورد افزایش و تنوع بازدید کنندگان اذعان کرد:” علاوه بر بازار محلی ، ما خریداران بسیار بیشتری در خارج از کشور ، از کره ، ژاپن ، ایالات متحده ، اروپا و روسیه دیده ایم. ما واقعاً از مشارکت خود در نمایشگاه خوشحالیم زیرا این یک مکان بین المللی برای ملاقات های جهانی است. Yarn Expo قطعاً بهترین نمایشگاه در چین و یکی از بهترین های جهان است. ”
یک بازدید کننده دیگر از نمایشگاه نخ ، آقای سباستین جارامیلو از Alltex از کلمبیا است که در مورد بازدید از تولیدکنندگان چین ، هند ، ویتنام ، اندونزی ، تایلند ، ازبکستان و ایالات متحده اینگونه بیان کرد که: “من به ویژه دنبال محصولات سازگار با محیط زیست هستم. خوشحالم که بسیاری از شرکت ها را در اینجا متعهد به سیاست های سازگار با محیط زیست می بینم. کیفیت تأمین کنندگان در اینجا خوب است و همه چیز را در یک مکان دورهم پیدا می کنیم. من می توانم روابط جدیدی را در اینجا پیدا کنم و سفارشات با تحویل در محل را با تأمین کنندگان موجود هماهنگ کنم. ”
Yarn Expo و چهار نمایشگاه همزمان دیگر یعنی نمایشگاه پارچه های پوشاک ، اینترتکستایل ، منسوجات خانگی شانگهای و نمایشگاه بین المللی مد چین کل زنجیره تهیه پارچه را در یک نمایشگاه برای غرفه داران و بازدید کنندگان فراهم می کند و برای تقویت مخاطبین تجاری خود و کشف فرصت های جدید در صنعت فرصت های بالقوه ای ایجاد می نماید.

نخ شنیل

گروه های محصولات موجود در نمایشگاه الیاف و نخ شانگهای چین ۲۰۲۰:

• الیاف طبیعی (پنبه ، پشم ، ابریشم و کتان / رمی)
• الیاف مصنوعی (بازسازی شده و مصنوعی)
• الیاف مخصوص
• نخ طبیعی و مخلوط (پنبه ، پشم ، ابریشم و پارچه کتان / رمی)
• نخ مصنوعی و مخلوط (بازسازی شده و مصنوعی)
• نخ های الاستیک
• نخ های فانتزی
• نخ های مخصوص

نمایشگاه نخ شانگهای توسط Messe Frankfurt (HK) Ltd و زیر نظر شورای صنایع نساجی CCPIT برگزار می شود.

محل برگزاری: نمایشگاه ملی و مرکز همایش ، خیابان 333 سونگزه ، منطقه Qingpu ، شانگهای ، چین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *