صفحه اصلی اخــبار و مـطالب روز کاربرد TPU شرکت آلمانی Gessner در ساخت چرم مصنوعی
1402/06/29

کاربرد TPU شرکت آلمانی Gessner در ساخت چرم مصنوعی

TPU useful in artificial leather application

امروزه مواد حامل پلی اورتان ترموپلاستیک (TPU) پایدار شرکت آلمانی Gessner به عنوان یک ماده مناسب برای تولید چرم مصنوعی مورد استفاده در صنایع خودروسازی و نساجی، مورد استقبال قرار گرفته اند.

تقاضا برای جایگزین های تجدید پذیر و بازیافتی چرم طبیعی به سرعت در حال افزایش است. TPU به دلیل ویژگی های منحصر به فردش از جمله دوام، کشش و مقاومت در برابر روغن، گریس و سایش مشهور شده است و همین امر باعث گردیده تا جایگزین مناسبی برای چرم طبیعی باشد. TPUها علاوه بر اینکه حاوی درصد بالایی از محتوای تجدیدپذیر هستند، قابلیت های عملکردی مناسبی دارند و به راحتی در دسترس هستند. جالب اینجاست که این مواد کاربردی، گیاهی هستند و بدون استفاده از مواد اولیه حیوانی تولید می شوند. با این وجود جذابیت TPU تنها به ویژگی های عملکردی آن خلاصه نمی شود. زیرا امروزه قابلیت بازیافت TPU به دلیل افزایش نگرانی ها در مورد تاثیرات زیست محیطی تولید مواد، اهمیت بسیار زیادی دارد و همین باعث شده تا به گزینه منتخب مصرف کنندگان آگاه به مسائل محیط زیستی تبدیل شود.

شرکت Gessner در بیانیه ای مطبوعاتی اعلام کرد که آنها در تولید و توسعه منسوجات بی بافت TPU با بهره گیری از تجربیات گسترده خود و درک نیازها و مشخصات متنوع شرکای صنعتی، سعی می کنند تا با کیفیت ترین محصولات را با بهترین عملکرد تولید نمایند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *