صفحه اصلی اخــبار و مـطالب روز پیش بینی بازار منسوجات الکترونیکی
1399/05/15

پیش بینی بازار منسوجات الکترونیکی

E-Textiles Forecast 2019-2029

طبق پیش بینی ها منسوجات الکترونیکی (E-Textiles) تا سال 2029 به بیش از 2 میلیارد دلار خواهد رسید

IDTechEx جدیدترین نسخه از جامع ترین گزارش صنعت نساجی الکترونیکی را منتشر کرده است. E-Textiles 2019-2029: فناوری ها و بازارها بیش از 6 سال سابقه کار. بیش از 200 شرکت در بانک اطلاعاتی این گزارش وجود دارند و تحلیلگران IDTechEx برای جمع آوری داده ها و مطالب مربوط به گزارش خود ، تحقیقات اولیه را روی بیش از 100 شرکت انجام داده اند.
نسخه جدید این گزارش شامل داده های کاملاً جدید درباره درآمد حاصل از نساجی الکترونیکی است. بسیاری از شرکت ها مدت هاست که در این صنعت فعالیت دارند و بخش اعظم درآمد خود را از قراردادهای تحقیق و توسعه یا طراحی کسب می کنند و لزوماً درآمدشان ازتولید و فروش محصول نیست. پیش بینی اصلی در گزارش بر درآمد محصول خاص در بخش های مختلف (از جمله نظارت بیومتریک ، گرمایش ، روشنایی و سایر نساجی الکترونیکی) متمرکز است ، اما برای اولین بار ، این گزارش شامل داده های تاریخی و برآوردهای کوتاه مدت کل درآمدهای شرکت هایی است که در این صنعت مشغول به کار هستند.
براساس این داده های جدید ، جیمز هایوارد ، نویسنده گزارش ، گفت: ” با این که مؤلفه مشاوره و درآمد تحقیق و توسعه غالباً مهم تر از این است اما بسیاری از شرکت های این صنعت نوظهور اکثر درآمد خود را به صورت پروژه ای به دست می آورند. محصولات فروخته شده در سال های گذشته ، تحقیقات IDTechEx جمع آوری داده ها برای درک میزان و درآمد حاصل از حمل و نقل کالا در منسوجات الکترونیکی بود. از صنایع مختلف تا انواع محصول از هر شرکت. نتیجه این تحقیقات نه تنها یک پیش بینی برای آینده این صنعت بود بلکه یک مطالعه دقیق از سناریو در حال حاضر و کوتاه مدت برای شرکت های فعلی در صنعت امروز است. ”
این گزارش کل زنجیره ارزش نساجی الکترونیکی را پوشش می دهد از جمله طیف گسترده ای از مواد (از جمله فلزات ، پلیمرها ، الیاف ، نخ ها ، پارچه ها (بافتنی ، بافته شده ، غیر بافته) و مواد نوظهور) و اجزای (سنسورها ، اتصالات و رابط کاربری الکترونیک سنتی و غیره) که امروزه مورد استفاده قرار می گیرد. همچنین نقشه راه آینده را ارائه می دهد. خلاصه ای از نمونه سازی های اولیه دانشگاهی مانند: الیاف رسانای جدید ، الکترونیک قابل کشش ، برداشت انرژی ، ذخیره انرژی ، منطق و حافظه ، در مجموعه ای از 30 نمونه به منظور ارائه پتانسیل های آینده.
بازارهای پیشنهادی محصولات نساجی الکترونیکی بسیار گسترده است. در این گزارش بخش های اصلی بازار (از جمله پزشکی و بهداشت ، ورزش و تناسب اندام ، نظامی و فضا ، شرکت ، PPE و سایر لباس های کاری ، مد ، لباس گرم ، منسوجات خانگی ، و غیره) و سایر موارد بیان شده است. همچنین به انواع خاص محصول یا گروه هایی که مناطق مختلفی از کاربردهای بالقوه را دارند (مانند لباس های ساخته شده از پوست حیوانات ، فضای داخلی خودرو ، لباس های شکافی و لباس های کمکی) اشاره شده است .
با تحقیقات موازی و مداوم در اکوسیستم فن آوری در حال ظهور (از جمله گزارش هایی در مورد جوهرهای رسانا ، الکترونیک قابل کشش ، فناوری پوشیدنی ، الکترونیک چاپی ، حسگرهای چاپی و انعطاف پذیر ، اشیاء هوشمند، ذخیره انرژی در حال ظهور، مراقبت های بهداشتی و علوم زندگی و بسیاری موارد دیگر) IDTechEx از شبکه و تجربه گسترده ای در تیم تحلیلگران خبره بهره گرفته است. مهمتر از این ، IDTechEx میزبان رویدادهای پیشرو در پوشش فناوری نساجی الکترونیکی است و تیم تحلیلگر، هر سال با شرکت ها در سطح جهان ملاقات می کند. نتیجه این تلاش ها، این گزارش را قادر می سازد که جامع ترین توصیف برای منسوجات الکترونیکی امروزه و منبع عالی برای هر شرکتی باشد که درگیر این فضای فعال است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *