صفحه اصلی اخــبار و مـطالب روز مارزولی و آینده ریسندگی هوشمند
1398/06/12

مارزولی و آینده ریسندگی هوشمند

مهندسی هوشمند در نساجی

شرکت گروه Camozzi (کاموزی) رهبر و پیشرو در عرضه خطوط کامل ریسندگی، اجزا و دیجیتال سازی راه‌ حل‌ها یی برای بهترین عملکرد فرآیند ریسندگی، روش مارزولی (MARZOLI) در بافندگی را آینده هوشمند نخ ریسی می داند. یک صفحه نمایش ویژه برای شرکت، که در آن یک تصویر از زندگی کاملا جدید و نمایش راه‌ حل‌ های جدید و قوی با هدف تضمین سطوح بالاتر عملکرد، هماهنگ با استاندارد های گروه کاموزی، که رویکردها و ارزش هایش را در آن به اشتراک می گذارد، وجود دارد.
لودودیکو کاموزی ، رئیس اجرایی گروه کاموزی ، اظهار داشت: “مشارکت در یک رویداد معتبر مانند ITMA برای گروه ما، به عنوان فرصتی برای مقایسه با متخصصین این صنعت و یک فرصت ارزشمند برای به اشتراک گذاشتن ارزش بالای راه‌ حل‌ های مارزولی برای ریسندگی آینده، حیاتی است. در واقع، مطمئن هستیم که دیدگاه ما ارزش افزوده ای را برای مشتریان به ثمر می آورد، که می توانند آرزوی دستیابی به اهداف جدید چالش برانگیز و رشد در بازار های هدف خود را داشته باشند.”
“مهندسی نساجی”_ که نیز در لوگوی سازمانی جدید مارزولی مشهود است- کاملا توانایی آن را برای نوآوری و کار در ارتباط نزدیک با مشتریان نشان می‌ دهد، و از آنها در تمام مراحل فرآیند پشتیبانی می کند: از مطالعات اولیه تا ساخت کارخانه، و همچنین راه‌ اندازی خط، بهینه ‌سازی، مدیریت و راه‌اندازی های بعدی، صرف‌ نظر از این که این یک ماشین تولید یا یک کارخانه ریسندگی کامل است. این رویکرد تکامل‌ یافته باعث می شود که مارزولی، به عنوان شریک جهانی جهت ایجاد راه‌ حل‌ های منحصر به فرد صادر شده در سراسر جهان، بیشتر و بیشتر مترادف با بهره‌ وری تولید، انعطاف ‌پذیری و کیفیت تولید باشد.
نقطه قوت دیگر شرکت، تخصص آن در زمینه توسعه و ترکیب پیشرفته ترین فناوری های دیجیتال، استفاده از سنسورها و سیستم های تشخیصی یکپارچگی برای ایجاد راه حل های هوشمند جهت نگهداری، پیش بینی و همچنین کنترل از راه دور و مدیریت کارخانه ها است. به طور خاص، در همکاری با کاموزی دیجیتال، مارزولی MRM (کنترل از راه دور) را توسعه داده‌ است: اولین پلتفرم نرم‌ افزاری انحصاری در جهان که داده‌ های فرآیند های ماشین‌آلات بزرگ را، برای نظارت مداوم بر عملیات آن ها، تجزیه و تحلیل می‌ کند. این به معنی کاهش خرابی ماشین، عمر مفید دیگر بخش‌ ها، و نگهداری مؤثرتر و سریع تر است. از سوی دیگر، کنترل از راه دور توسط YarNet امکان پذیر می‌ شود: یک نرم‌ افزار بسیار مبتکرانه، که به لطف آن کاربران می‌ توانند به راحتی کل فرایند ریسندگی مارزولی را مستقیما از کامپیوتر خود مدیریت کنند، جستجوی سریع و آسان هر ماشین را امکان پذیر می کند، یک تکنولوژی ارزش افزوده واقعی برای مشتریان با هدف به حداکثر رساندن بهره‌ وری و سودآوری.

نسل بعدی جوهرهای چاپ نساجی

مارزولی و آینده ریسندگی هوشمند - ماشین آلات نساجی, تکنولوژی تولید, بافندگی
محصولات ابتکاری در معرض نمایش نیز شامل Brain Box هستند: نرم‌ افزار انحصاری مارزولی با برنامه ای یکپارچه، کاملا داخلی، که بطور قابل‌ توجهی عملکرد کارخانه را بهبود می‌ بخشد. در حقیقت، داده‌ های به‌ دست‌ آمده از آزمایش‌های انجام‌ شده نشان‌ دهنده افزایش ۵.۵ % در بهره‌ وری، ۸ درصد افزایش در اثر بخشی و ۱.۵ درصد صرفه‌ جویی انرژی می‌ باشد. نصب سریع و ساده آن، تنها چهار مرحله دارد: اعمال حسگر ها بر روی دستگاه‌ ها به صورت جداگانه، اتصال حسگرها به Brain Box، دانلود برنامه، و فعال کردن عملکرد مانیتورینگ را برای تشخیص هرگونه مسئله.
یکی دیگر از جذابیت های اصلی ITMA ، نوآوری 24000 ماژول ریسندگی توسط مارزولی است، که در مقایسه با خطوط ریسندگی سنتی، کاربران را قادر می‌ سازد تا به کاهش قابل‌ توجهی در TCO (کل هزینه مالکیت) دست یابند به لطف یک صرفه‌ جویی ۴ درصدی بهینه سازی و یک صرفه‌ جویی 10 درصدی هزینه برای کاهش چند فوت مکعب در ساختمان کارخانه و صرفه‌ جویی 9 درصدی تدارکات داخلی. در این جایگاه، فضایی وجود دارد که به واقعیت مجازی اختصاص‌ داده شده‌ است، که در آن کاربران می‌ توانند “تور” بازدید کامل یک کارخانه ریسندگی را داشته باشند. در طول این تجربه منحصر به فرد، پیش نمایش های ویدئویی اختصاصی، کلیه پتانسیل ها و مزایای ارائه شده توسط دستگاه ها و راه حل های مختلف مارزولی را نشان می دهد، از جمله دو محصول دیگر که به بازار عرضه شده اند: ماشین پنبه زنی انقلابی CMX و 2400 دوک les MDS2.4 برای قاب ریسندگی.

بازار منسوجات خودرو در حال رشد است

مارزولی و آینده ریسندگی هوشمند - ماشین آلات نساجی, تکنولوژی تولید, بافندگی

” دستگاه CMX پیشرفته ما یک سیستم جدید 10 شانه است که با ظرفیت حداکثر 115 کیلوگرم/ساعت، سطح بهره وری 25٪ بالاتر از مدل قبلی، به همراه صرفه جویی در انرژی برابر با 20٪ کیلو وات/کیلوگرم می باشد. به همین ترتیب، چهارچوب ریسندگی MDS2.4 Hyper Ring دارای 2400 سوزن، مصرف انرژی را حداقل ۵۰ درصد کاهش می‌ دهد، در حالی که با کاهش سرمایه گذاری ها و هزینه های کم نگهداری، حداکثر بهره وری را تضمین می کند. مهندس کریستسن لوکاتلی، مدیر کل مارزولی و کاموزی، اظهار داشت که در حقیقت، شریک بودن برای مشتریان ما به معنای بکارگیری همه تخصص ها و دانش فنی در اختیار ماست، برای اطمینان از مشاوره با کیفیت، با هدف توسعه سیستم هایی که همیشه با عملکردی در اوج کار می کنند. “

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *