صفحه اصلی اخــبار و مـطالب روز ماسک صورت برند Outdoor Research
1399/08/04

ماسک صورت برند Outdoor Research

Outdoor Research face mask

با توجه به اینکه همه گیری کووید- 19 همچنان با سرعتی باورنکردنی در حال گسترش است؛ برند مد Outdoor Research، ماسک محافظ صورت اختصاصی شرکت خود را معرفی کرده است. این ماسک کاملاً قابل تنظیم است، قابلیت تنفس پذیری بالایی دارد و بسیار راحت است.
کیت این ماسک ها حاوی اقلام یکبار مصرف اختیاری برای افزایش ظرفیت فیلترینگ است؛ در ضمن به منظور افزایش قابلیت محافظتی این ماسک، روش عمل آوری اختصاصی ضد میکروبی آن در انتظار ثبت اختراع است. این ویژگی ها سبب می شوند که کیت ماسک صورت Outdoor Research بسیار بی نظیر باشد.

ماسک صورت برند Outdoor Research - ویروس کرونا, منسوجات ضد میکروب, کووید-19, فناوری تولید

این ماسک ها 100% از پلی استر ساخته می شوند، ماده اولیه ساخت آنها فاقد لاتکس است؛ این موضوع باعث می شود تا این ماسک ها بسیار نرم و راحت باشند، و در هنگام استفاده قابلیت تنفس بالایی داشته باشند. ساختار دو لایه این ماسک ها و طراحی متناسب سه بعدی آنها با برش و پوشش محکم آنها همراه شده است. در ضمن مواد اولیه ساخت این ماسک ها ضد لک و آب است.
قسمت برآمدگی روی بینی این ماسک به شکلی منعطف تعبیه شده است تا محکم بر روی بینی شخص قرار بگیرد، این در حالی است که حلقه های کششی گوش این ماسک دارای یک دکمه قابل تنظیم هستند؛ جمیع این موارد با هم سبب می شوند تا این ماسک در عین متناسب و راحت بودن، محکم و ایمن باشد.
ماسک Outdoor Research دارای دو شیار تخت در طرفین برای جایگذاری فیلترها است، سه عدد از این فیلترها در هر کیت وجود دارد. این فیلترهای یکبار مصرف که در ایالات متحده ساخته می شوند، براساس استاندارد ماسک صورت پزشکی ASTM F2100-2019 بیش از 95% ویروس ها، باکتری ها و ذرات را فیلتر می کنند.
برند Outdoor Research، بسته های سه تایی یدکی این فیلترها را به قیمت 5 دلار به فروش می رساند، در ضمن این برند ادعا می کند که در صورت استفاده نرمال از این ماسک ها، هر کدام از این فیلترها به طور متوسط 5 تا 7 روز دوام می آورند.
این ماسک با روش HEIQ V-Block NPJO3 عمل آوری می گردد؛ این روش که در انتظار ثبت اختراع است ترکیبی از فناوری های بر پایه نقره و تقویت کننده وزیکول است؛ این روش عمل آوری از مواد متشکله ماسک در برابر میکروارگانیسم های مضر محافظت می کند. همچنین این روش عمل آوری ضد آلرژی است، مواد اولیه این روش 100% مواد اولیه آرایشی بوده و تا 72% زیست محور هستند (مطابق با ادعای استاندارد وزارت کشاورزی ایالات متحده (USDA)).
این ماسک قابل شستشو است و ادعا می شود عمل آوری ضد میکروبی آن حداقل تا 30 بار شستشو در دمای 140 درجه فارنهایت دوام می آورد. پس از 30 بار شستشو، خاصیت ضد میکروبی آن رفته رفته کاهش پیدا می کند. در ضمن این کیت ماسک صورت با یک پاکت محافظ نگهدارنده عرضه می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *