صفحه اصلی اخــبار و مـطالب روز لباس های تیم ایالات متحده در المپیک زمستانی پکن با تکنولوژی جدید شرکت رالف لورن
1400/11/25

لباس های تیم ایالات متحده در المپیک زمستانی پکن با تکنولوژی جدید شرکت رالف لورن

Team USA Beijing Olympic uniforms

لباس های تیم ایالات متحده در مراسم افتتاحیه المپیک زمستانی پکن مجهز به فناوری نوآورانه جدیدی در حوزه گرمایش است. شرکت رالف لورن که تامین کننده رسمی لباس های تیم ایالات متحده در المپیک زمستانی 2022 پکن است؛ در این لباس ها از عایق هوشمندی استفاده کرده که با انبساط و افزودن یک لایه اضافی، به دمای سرد محیط واکنش نشان می دهد.

سارا هیرشلند (Sarah Hirshland)، مدیر اجرایی کمیته المپیک و پارالمپیک ایالات متحده در بیانیه ای اعلام کرد: «شرکت رالف لورن بیش از 5 دهه است که سبک آمریکایی را تعریف می کند و ما از اینکه تیم ایالات متحده یک بار دیگر این لباس های پیشرفته، پایدار و نمادین را در بازی های المپیک و پارالمپیک به تن می‌کند، هیجان زده هستیم.

ورزشکاران ایالات متحده یک عمر برای اینکه فرصت نمایندگی این کشور در صحنه جهانی را پیدا کنند، تلاش کرده اند. ما از رالف لورن برای قدردانی از این تلاش ها و حمایت از ورزشکاران آمریکایی تشکر می کنیم؛ زیرا رالف لورن همواره با جابجا کردن مرزهای فناوری قصد دارد تا بهترین لباس ها را برای تیم بزرگ ایالات متحده تولید کند».

هوش مصنوعی در بازرسی پارچه

فناوری عایق هوشمند بدون استفاده از هیچگونه باتری یا تکنولوژی ارتباطی، خود را با تغییرات دمای هوا در اطراف بدن کاربر تطبیق می دهد. در عوض پارچه این لباس ها از دو ماده مختلف ساخته شده که بسته به سردی یا گرمی هوایی که فرد را احاطه کرده است، با سرعت های متفاوتی منقبض یا منبسط می شوند؛ به همین دلیل پارچه در صورت نیاز بیشتر عایق می گردد.رالف لورن برای ساخت این پارچه های جدید با شرکت Skyscrape که یک شرکت نوآوری نساجی است، همکاری کرده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *