صفحه اصلی اخــبار و مـطالب روز تولید گرمای بیشتر با ژاکت MegaWarm
1400/09/25

تولید گرمای بیشتر با ژاکت MegaWarm

Enhanced insulation with the MegaWarm

شرکت LifeLabs که مرکزش در شهر سانی ویل (Sunnyvale) ایالت کالیفرنیا قرار دارد؛ محصولی تحت عنوان گرم ترین ژاکت دنیا را به بازار عرضه کرده است.

این محصول که ژاکت MegaWarm نام دارد؛ با توجه به داشتن نمره 9.25 واحد عایق پوششی و گرمایی موسوم به CLO، ثابت شده که نسبت به ژاکت های Snow Mantra برند Canada Goose (6.7 CLO)، Summit AMK L6 Parka برند The North Face (6.06 CLO)، و Leaf Cold WX Parka SVX برند Arc’teryx (7.91 CLO)، به ترتیب 38، 53 و 17 درصد بیشتر حرارت ارائه می دهد.

همچنین MegaWarm از نظر وزن و حجم نسبت به ژاکت Snow Mantra برند Canada Goose، 55 درصد سبک تر و 38 درصد از ژاکت Leaf Cold WX Parka SVX برند Arc’teryx نازک تر می باشد.

این ژاکت براساس فناوری اختصاصی برند LifeLabs، معروف به WarmLife تولید می شود و منسوج جدیدی محسوب می گردد که می تواند 100 درصد از حرارت تشعشعی انسان را به بدن بازگرداند. با استفاده از نانو لایه ای از آلومینیوم (به اندازه حدود یک گیره کاغذی)، نه تنها ژاکت مذکور به بالاترین نرخ CLO جهان می رسد؛ بلکه داشتن استایلی کوچک از آن به خلق ژاکتی سبک تر، جمع و جورتر و پایدارتر نیز کمک می کند.

بازار منسوجات خودرو در حال رشد است

پوشاک برند LifeLabs با مواد و منابع کمتری ساخته می شوند، و در مقایسه با محصولات مشابه، به طور متوسط 25 درصد کمتر به محیط زیست آسیب وارد می کند.

روش های تولید پایدار برند LifeLabs، با فناوری گرمایی بسیار کارآمدی تلفیق شده که از انرژی بسیار کمی استفاده می کند و می تواند ردپای کربن خودش را به صورت قابل توجهی کاهش دهد.

دکتر یو سیو، مدیر عامل برند LifeLabs می گوید: «ژاکت MegaWarm نسبت به تمام ژاکت های روی کره زمین، گرمای بیشتری تحویل می دهد. به خاطر مقیاس و پوشش خود بسیار سبک است، و با استانداردهای متداول برای لباس عایق بندی شده مقابله می کند».

برند LifeLabs یک شرکت علم مواد است که براساس حق انحصاری منسوجات آزمایشگاه مواد پیشرفته استنفورد شکل گرفته است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *