صفحه اصلی اخــبار و مـطالب روز آمازون اولین برند پایدار خود با نام تجاری Amazon Aware را راه اندازی کرد
1400/12/20

آمازون اولین برند پایدار خود با نام تجاری Amazon Aware را راه اندازی کرد

Amazon launches Amazon Aware first 'sustainable' own-brand range

آمازون به عنوان غول خرده فروشی آنلاین، نام تجاری جدیدی با نام Amazon Aware را راه اندازی کرده تا خرید محصولات پایدارتر از جمله لباس های مردانه و زنانه را برای مشتریان خود آسانتر کند.

این محصولات دارای تائیدیه کربن صفر (کربن خنثی) هستند و حاوی گواهینامه های برنامه Climate Pledge Friendly تحت آرم Amazon Aware می باشند. این محصولات دامنه گسترده ای منجمله مد زنانه و مردانه، زیبایی و مراقبت شخصی، وسایل خانگی، ملحفه و محصولات حمام را شامل می شوند، و مشتریان 18 تا 45 ساله را هدف قرار می دهند.

محصولات Amazon Aware با استفاده از مواد اولیه ای که براساس شواهد و تائیدیه ها پایدار هستند تولید می شوند؛ از جمله آنها می توان به پنبه ارگانیک، پلی استر بازیافتی و بسته بندی های قابل بازیافت اشاره کرد که همگی توسط گواهینامه های ثالث تائید شده اند. این کالاها با استفاده از مواد اولیه، منسوجات و مواد شیمیایی جدید ساخته می شوند و به گونه ای طراحی می گردند که دوام بالایی داشته باشند. در ضمن آنها مقرون به صرفه بوده و دارای قیمت های مناسب هستند.

محصولات این برند شامل انواع پوشاک زنانه اعم از تی شرت ها، تاپ ها، سویشرت ها، انواع لباس راحتی، جین ها، لباس های ورزشی و بیرون پوش می باشند. از جمله لباس های مردانه این مجموعه نیز می توان به این موارد اشاره کرد: تی شرت ها، سویشرت ها، لباس های جین، شلوارهای کتان و انواع لباس های بیرون پوش. ضمناً این برند از نظر سایز دارای مجموعه کاملی است و اقلام با سایز XXS تا 7X را شامل می شود.

محافظ پارچه Polygiene ShedGuard و بهبود مقاومت پارچه در برابر سایش در حین شستشو

قیمت لباس های زنانه از 18.5 دلار برای یک لباس خواب ارگانیک شروع شده و تا 65 دلار برای یک ژاکت شرپا که تماماً از پلی استر بازیافتی ساخته شده است، متغییر است. به عنوان مثال یک تی شرت آستین کوتاه که از پنبه، مودال و الاستین ساخته شده و دارای رنگ های مشکی، سفید، سرمه ای، قهوه ای، صورتی روشن و بنفش است، قیمتی در حدود 20.7 دلار دارد.

قیمت پیراهن های ژرسه زنانه نیز از 36.1 دلار شروع می شود و در مورد پیراهن های چسب یا کلوش تا 43.8 دلار نیز افزایش می یابد. شلوار جین راسته از جنس پلی استر، پنبه و الاستین، قیمتی در حدود 43.7 دلار دارد و یک شلوار جین چسبان نیز که از پلی استر، پنبه و الاستین ساخته شده، دارای قیمت 49.2 دلار است؛ هر دوی این محصولات با جین بازیافتی استاندارد و کربن خنثی که توسط ClimatePartner تائید شده است، ساخته شده اند. همچنین یک شلوار ورزشی مردانه از جنس پنبه/ پلی استر در Amazon Aware حدود 38.3 دلار قیمت دارد؛ در حالیکه قیمت هودی های پنبه ای / پلی استری این برند در حدود 43.8 دلار است. 

محصولات زیبایی و مراقبت شخصی این برند، همه چیز از پاک کننده ها و مرطوب کننده های صورت گرفته تا لوسیون ها و کرم های بدن را شامل می شوند. قیمت یک پاک کننده صورت برند Amazon Aware حدود 16.99 دلار است؛ در حالیکه یک مرطوب کننده صورت با عصاره ریشه شیرین بیان و ویتامین سی، حدود 18.99 دلار قیمت دارد. قیمت یک لوسیون بدن روزانه وگان با ویتامین ای و کره شیا در حدود 17.99 دلار است.

نسل بعدی جوهرهای چاپ نساجی

به گفته آمازون، محصولات مراقبت از پوست آنها وگان بوده، توسط متخصصین پوست و زیبایی آزمایش شده و بدون عطر هستند. آنها با روغن آووکادو و کره شیا تولید می گردند، و در بسته بندی های شیشه ای و بطری های قابل استفاده مجدد عرضه می شوند که هدف از استفاده از آنها، کمک به حذف پلاستیک های یکبار مصرف است. در هنگام ساخت محصولات زیبایی و مراقبت از پوست این برند، تمام اصول اولیه مراقبت از صورت و بدن لحاظ شده است؛ از این رو می توانید به صورت روزمره از آنها استفاده نمایید.

در ضمن Amazon Aware، انواع لوازم بهداشتی و کالاهای خانگی از جمله کاغذهای بازیافتی، دستمال های نظافتی، و در حالت کلی کلیه پاک کننده های سطوح و پکیج های لباسشویی را به فروش می رساند.

به علاوه Amazon Aware انواع روکش های لحاف های پر، ملحفه ها و حوله های فوق العاده باکیفیت و صد در صد پنبه ای را در رده ملحفه و منسوجات خانگی ارائه می دهد. از دیگر محصولات این برند می توان به انواع اقلام کاغذی منجمله دستمال کاغذی و دستمال مرطوب اشاره کرد که کاملاً از کاغذ قابل بازیافت ساخته شده و فاقد رنگ، جوهر یا مواد معطر هستند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *