صفحه اصلی اخــبار و مـطالب روز چگونه لجستیک های شخص ثالث به تولید کنندگان و خرده فروشان مد سود می رسانند؟
1399/02/04

چگونه لجستیک های شخص ثالث به تولید کنندگان و خرده فروشان مد سود می رسانند؟

3PLs benefit fashion manufacturers and retailers

وابستگی تولید کنندگان نساجی و خرده فروشان مد به شرکت های لجستیک شخص ثالث (3PL) در حال افزایش است. به خصوص وقتی این برندها می خواهند به کسب و کارشان رشد دهند و سود خود را تقویت کنند، این وابستگی بیشتر مشخص می شود. در این گفتار در مورد دلایل قانع کننده ای که چرا شرکت های صنعت مد اغلب نتیجه می گیرند که 3PLها می توانند به آنها در مواجه با اهدافشان کمک کنند، توضیح داده می شود.

چگونه لجستیک های شخص ثالث به تولید کنندگان و خرده فروشان مد سود می رسانند؟ - مد, کسب و کار نساجی, فشن, صنعت مد, تجارت پوشاک
افزایش وابستگی تولید کنندگان نساجی و خرده فروشان مد به شرکت های لجستیک شخص ثالث (3PL)

لجستیک های شخص ثالث (3PLها) می توانند به پاسخگوتر بودن صنعت مد کمک کنند:

به نظر می رسد که برخی از گرایشات صنعت پوشاک با انتظارت و پیش بینی ها ضدیت دارند و از جای خاصی سرچشمه نمی گیرند. به عنوان مثال، شخصی که پنج سال پیش اصرار داشت که گرایش لباس ورزشی بیرون به زودی از بین می رود، ممکن است توسط همسالان خود جدی گرفته نشده باشد. اما همانطور که ما اطلاع داریم، لباس های ورزشی تنها برای تمرینات شدید کاربرد ندارند و مردم از پوشیدن این پارچه های کشی و دلربا در هنگام رفتن به مکان های عمومی دیگر نیز استقبال می کنند.
تولید کنندگان نساجی اغلب جزء اولین صنایعی هستند که به تغییرات اولویت بندی مصرف کننده توجه می کنند. به عنوان مثال، اگر مردم لباسی که مقاوم در برابر زنگ زدگی، بسیار نرم یا به شدت با دوام است را می خواهند، مخلوط کردن منبع پارچه ها جهت برآورده کردن این الزامات ضروری است.
یک شرکت 3PL می تواند به تولید کننده کمک نماید تا به درخواست ها برای انواع یا مقادیری از پارچه های مشخص برای پوشاک پاسخ دهد. چندین ماده جدید برای پوشیدن لباس ورزشی پدیدار آمده است که برای این تکه ها ایده آل هستند. یک فراهم کننده 3PL می تواند حرکات منسوجات را بین مقاصد به صورت ساده و مؤثر در آورد، تأخیرات را کاهش دهد و جزئیات لجستیکی را برطرف نماید، بنابراین تولید کنندگان را قادر می سازد تا تمایلات مصرف کننده را به صورت مؤثر تهیه نمایند.
در بازار پارچه اروپا، کسب و کارها امیدوارند تا با تحمل کردن افزایش فشارهای رقابتی بر روی پارچه های پایدار که از بعضی از آنها حاوی منشاء قابل ردیابی هستند، متمرکز شوند. مهم نیست که سازنده منسوجات در کجای دنیا قرار دارد، چون یک شرکت 3PL می تواند به راحتی به اولویت بندی مصرف کننده جهانی به جای عقب افتادن از منحنی پاسخ دهد.

کار کردن با یک فراهم کننده لجستیک های شخص ثالث که می تواند انعطاف پذیری را تقویت نماید:

علاوه بر توجه به تغییرات ذائقه مصرف کننده، صنعت مد باید آماده فراهم کردن پوشاک مخصوص فصل برای خرید کنندگان نیز باشد. در صنعت مد بیش از 52 فصل در طول یک سال می تواند وجود داشته باشد، پس برای هر هفته بر روی تقویم، یک فصل را می توان در نظر گرفت. بسیاری از تولید کنندگان لباس از هوش مصنوعی (AI) جهت تشخیص عیب های پارچه یا پیش بینی تقاضای مصرف کننده در خلال یک بازه زمانی مشخص استفاده می کنند.
صنعت مد با سرعتی برق آسا حرکت می کند، در حالیکه تولید کنندگان منسوجات و خرده فروشان پوشاک باید به حفظ سود خود ادامه دهند. منابع مشخصی که توسط شرکت های 3PL فراهم می شود به آنها اجازه می دهد تا با سرعت قوی مطابقت داشته باشند، در صورتیکه برند صنعت نساجی به انتقال پارچه به کشور دیگر نیاز دارد یا خرده فروش باید ارزش جنس خود را مطابق با یک تکه مورد تقاضا تنظیم نماید.
فناوری می تواند کمک کننده باشد، اما انسان ها هنوز به گام نهادن از طریق مراحل لجستیکی نیاز دارند که سبب این نوع از احتمال انعطاف پذیری می شوند. به عنوان مثال، فردی که در مناطق گرم یک کشور زندگی می کند، ممکن است نسبت به روزهای پربادی که همراه با برف و یخبندان است، مشتاق پوشیدن لباس های ضخیم نباشد. حتی تغییرات آب و هوایی هنوز الگوهای هوایی غیرمعمول را ایجاد نکرده است که ممکن است بیشتر انواع منسوجات و ترجیحات خریداران پوشاک را ترجیح دهد.
موفقیت در صنعت مد به داشتن عملیات های انعطاف پذیر نیاز دارد. بسیاری از عملیات ها، به خصوص آنهایی که کوچکتر هستند، متوجه می شوند که حفظ کردن انعطاف پذیری مورد نیاز یک چالش است. به خصوص وقتی آنها به فرآیندهایی با نرخ تولید بالا در یک فاصله زمانی کوتاه نیاز دارند، این چالش را بیشتر لمس خواهند کرد. شرکت های 3PL، سه خدمت اصلی، یعنی حمل و نقل، انبارداری و فناوری اطلاعات را انجام می دهند. آنها خدماتی را ارائه می دهند که برای بسیاری از تولید کنندگان قابل دسترسی نیست.

روکش های کرکی با ویژگی مادون قرمز

شرکت های 3PL سبب توسعه بازار می شوند:

بسیاری از منسوجات از کشورهایی سرچشمه می گیرند که لباس های متشکل از آن پارچه را می فروشند. با این حال، تولید کننده و خرده فروش منسوج مشابه می توانند شانس های موفقیت را با کار کردن همراه با یک فراهم کننده 3PL تقویت کنند که این عامل می تواند به مشتریان برای حرکت به سمت بازارهای بین المللی جدید کمک نماید.
براساس چشم انداز یک شرکت نساجی، ایجاد رابطه با نهادها در دیگر کشورها می تواند منابع یابی مواد را سریع یا در نرخ های ارزان تر امکان پذیر نماید. یک خرده فروش در حالت عکس می تواند با راه اندازی فرآیندها در بازار جدید و ارائه خدمات به مصرف کنندگان در آنجا سبب برآورده کردن نیاز فعلی شود. به خصوص اگر مردم قبلا درخواست کرده باشند که یک مغازه به فروش یک برند مورد تقاضای مشخص اقدام کند، این حالت بیشتر نمود خواهد داشت.

خرده فروشان با کمک شرکت های 3PL سبب رضایت مشتریان می شوند:

چگونه لجستیک های شخص ثالث به تولید کنندگان و خرده فروشان مد سود می رسانند؟ - مد, کسب و کار نساجی, فشن, صنعت مد, تجارت پوشاک
یک شرکت 3PL می تواند به کمک یک تولید کننده بیاید تا به سرعت به درخواست های مورد نیاز برای انواع یا مقادیری از پارچه های مشخص برای پوشاک پاسخ دهد

بیشتر مردم درباره خرید پوشاکی که باید داشته باشند و آن را باید خارج از انبار پیدا کنند، احساس ناامیدی می کنند. بسیاری از خرده فروشان مد تصمیم دارند تا با کار کردن با 3PLها جهت ارائه سریعتر کالاها به بازارهای فروش خودشان از رقم خوردن این سناریو اجتناب کنند. اگر یک خرده فروش کشف کند که یک ژاکت در قسمت شمالی ایالات متحده به طور استثنائی و سریع به فروش می رسد، در این حالت 3PL می تواند اطمینان حاصل کند که مغازه ها در منطقه به اندازه کافی در دسترس بوده اند.
تحقیقات نشان می دهد که خرده فروشان بر روی برون سپاری بیشتر انجام سفارشات تجارت الکترونیک به 3PL نیز برنامه ریزی می کنند. یک 3PL می تواند محصولات شرکت مد را به طور مستقیم به مصرف کنندگانی که آنها را سفارش می دهند، انتقال دهد، تأخیرها را کم کند و انتظارات را برآورده سازد.
مصرف کنندگان خرده فروشی مد به طور ایده آل با توجه به چیزی که می خرند، خوشحال هستند و این موضوع ارتباطی به انجام تراکنش در مغازه یا از طریق یک وب سایت ندارد. با این حال به دلیل عواملی مانند تناسب، حس و دوام نمی توان این خوشحالی را همیشه انتظار داشت. بسیاری از خرده فروشان می دانند که بازده های بدون عذاب یک جنبه از ارزش افزوده هستند که موجب قدردانی مشتری می شود. سازمان های 3PL می توانند بازده ها را برای خرده فروشان مدیریت کنند و وقتی فرآیند کلی هموار و سریع شد، مزایا را به مصرف کنندگان منتقل می نمایند.

الیاف کتان جدید برای استفاده در صنایع هوانوردی و خودروسازی

3PLها به حفظ سرعت صنعت مد کمک می کنند:

صنعت مد با سرعتی برق آسا حرکت می کند، در حالیکه تولید کنندگان منسوجات و خرده فروشان پوشاک باید به حفظ سود خود ادامه دهند. منابع مشخصی که توسط شرکت های 3PL فراهم می شود به آنها اجازه می دهد تا با سرعت قوی مطابقت داشته باشند، در صورتیکه برند صنعت نساجی به انتقال پارچه به کشور دیگر نیاز دارد یا خرده فروش باید ارزش جنس خود را مطابق با یک تکه مورد تقاضا تنظیم نماید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *