صفحه اصلی اخــبار و مـطالب روز پوشیدن لباس پشمی توسط اندی ماری در مسابقات ویمبلدون
1400/04/03

پوشیدن لباس پشمی توسط اندی ماری در مسابقات ویمبلدون

Andy Murray wears wool at Wimbledon

اندی ماری بار دیگر در تابستان سال جاری در مسابقات ویمبلدون رقابت می‌ کند و از کیت عملکردی نوآورانه ساخته شده از پشم مرینوس که توسط AMC در همکاری با شرکت Woolmark توسعه یافته برای این رویداد تنیس استفاده می نماید.
اولین مجموعه پوشاک تنیس ترکیبی با پشم از طریق پیشرفته ترین فناوری جهت افزایش عملکرد ورزشکاران توسط پشم مرینوس مهندسی شده است. این فرآیند به روزهای قبل از تولید الیاف مصنوعی باز می گردد که در آن زمان، بیشتر لباس های تنیس از طریق پشم تولید می گردید.
اندی ماری یک هفته قبل از شروع مسابقات اظهار داشت که “من برای چند ماه این لباس را امتحان کرده ام، و کاملاً از راحتی و عملکرد آن راضی هستم. من با طراحان بر روی هر بخش لباس از نزدیک همکاری نموده ام و بازخوردهای منظمی دریافت کرده ام؛ در حقیقت برای من عملکرد فنی بسیار اهمیت دارد. پایدار بودن لباس نیز بسیار حائز اهمیت است، و در حقیقت من دوست دارم از نظر ظاهر و شکل نیز کمی متفاوت باشد”.
استوارت مک کولو (Stuart McCullough)، مدیر عامل شرکت Woolmark می گوید: “تولید این لباس ورزشی نوآورانه، پشم مرینوس را به درجه کاملاً جدیدی از عملکرد در سطح جهانی رسانده و نشان می دهد که لباس های پشم مرینوس هم از نظر ظاهری دارای جلوه خوبی هستند و هم از نظر قابلیت استفاده در محیط های ورزشی حرفه ای از کارآیی لازم برخوردارند”.
تحقیقات نشان می دهند که پشم مرینوس دارای قابلیت تنفس بی نظیر، تنظیم دما و نرمی فوق العاده ای در نزدیکی پوست است. این ویژگی ها به بازیکنان کمک می کنند تا در زمان مسابقه، خنک و راحت باشند. براساس ادعای شرکت Woolmark، قابلیت الاستیسیته عالی این الیاف طبیعی، آنها را برای کشش ایده آل کرده و مقاومت در برابر بو باعث می شود تا بازیکنان در طولانی مدت حس طراوت بیشتری داشته باشند.
اندی ماری در طول تمریناتش برای شرکت در مسابقات ویمبلدون، لباس تولیدی از پشم مرینوس را بر تن خواهد کرد و برای همه مسابقاتش در طول این رویداد از همین پوشاک استفاده خواهد نمود. این مجموعه لباس همزمان با شروع مسابقات در سطح جهانی توزیع خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *