صفحه اصلی اخــبار و مـطالب روز پلتفرم داده های سایز بدن با هوش مصنوعی
1399/05/07

پلتفرم داده های سایز بدن با هوش مصنوعی

AI-Powered Body Data Platform

3DLOOK ، یک شرکت فناوری با محوریت طراحی های به خصوص در خرده فروشی، آخرین نوآوری های خود را در NRF 2020 ، بزرگترین نمایشگاه خرده فروشی جهان که توسط فدراسیون ملی خرده فروشی برگزار شده است ، ارائه خواهد کرد. راه حل های این شرکت مبتنی بر هوش مصنوعی 3DLOOK در حوزه ی تناسب و اندازه ، بازاریابی شخصی ، بینش، تجزیه و تحلیل مشتری ، PLM ، تولید در راستای تقاضا و زنجیره تأمین هوشمند است.
از 12 تا 14 ژانویه ، 3DLOOK فناوری نمایش و اسکن بدن را برای تجربه های خرید مبتنی بر شخصی سازی و طراحی محصول مناسب تر از جهت اندازه، به نمایش می گذارد.این فناوری اسکن از طریق موبایل، با استفاده از دو عکس از تلفن هوشمند ، اندازه گیری های دقیق مدل های سه بعدی مشتری را تولید می کند. این شرکت به طور انحصاری برای شرکت کنندگان در NRF ، مجموعه داده های بدنه جدید خود را ارائه می دهد – ابزاری نوآورانه برای جمع آوری و پردازش اطلاعات سایز وشکل بدن در بین مارک های پوشاک و مشتریان.
“3DLOOK بسیار مهم تر از یک راه حل اندازه گیری است و بهترین اندازه را برای خرید پیشنهاد می کند. ما شاهد تأثیر عظیمی از جمع آوری داده ها هستیم و سیستم عامل جدید داده های بدن، ما را به صنعت و اثرات شگرفی که در زنجیره تأمین و انبار دارد ،سوق می دهد. مشتاقانه منتظر هستیم تا آخرین به روزرسانی های ما را برای هزاران نفر از شرکت کنندگان NRF نشان دهیم. ” – وادیم روگوفسکی ، بنیانگذار و مدیرعامل در 3DLOOK.

هوش مصنوعی در بازرسی پارچه

درباره NRF

NRF رویدادی است که پرچمدار صنعت ملی خرده فروشی و بزرگترین انجمن تجارت خرده فروشی جهان است که میزبان بیش از 38،000 شرکت کننده ، 16،000 خرده فروش ، 400 بلندگو و بیش از 800 غرفه دار از 99 کشور جهان است. NRF 2020 از 12 تا 14 ژانویه در مرکز جاویتس در شهر نیویورک برپا می شود. این رویداد یک بازار گسترده برای نوآوری در خرده فروشی خواهد بود که صنعت خرده فروشی پوشاک را در چند سال آینده دگرگون می کند. خرده فروشان می توانند به صورت رایگان در نمایشگاه شرکت کنند.

پلتفرم داده های سایز بدن با هوش مصنوعی - تولید پوشاک, تکنولوژی نساجی, تکنولوژی تولید, آینده نساجی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *