صفحه اصلی اخــبار و مـطالب روز پاسپورت دیجیتال با استفاده از فناوری بلاک چین جهت تایید اعتبار محصولات لوکس صنعت مد و پوشاک
1400/01/08

پاسپورت دیجیتال با استفاده از فناوری بلاک چین جهت تایید اعتبار محصولات لوکس صنعت مد و پوشاک

Arianee

Arianee، مجموعه ای از مارک های توسعه دهنده فناوری بر بستر بلاکچین به منظور ردیابی کالاهای لوکس می باشد.
این تکنولوژی با هدف تضمین اصالت و اطمینان از فروش مجدد کالاهای لوکس ، فناوری خود را در اختیار اعضای این پلتفرم قرار می دهد تا بتوانند آنچه را “گذرنامه دیجیتالی” می نامد برای هر محصولی ایجاد کنند.
از سال 2000 ، مارک های لوکس به دلیل تجارت الکترونیکی و بازارهای ثانویه ، در مدل های تجاری خود دستخوش تغییرات بزرگی شدند و اکنون با توجه به ویژگی های شفافیت ، قابلیت ردیابی و مسئولیت پذیری که فناوری بلاکچین دارد می توانند به محصولات خود نوآوری و قابلیت اعتماد را اضافه کنند.
بلاکچین ها از رمزنگاری گسترده توزیع شده برای ایجاد سابقه ای پاک نشدنی از معاملات استفاده می کند که می تواند شامل گواهی های اصالت باشد. این گواهینامه ها می توانند شامل شماره سریال یا سایر مشخصات شناسایی کالا باشد تا بتوانند آنها را برای کالاهای لوکس از جمله پوشاک و اکسسوری به کار برد تا توسط اشخاص ثالث تأیید اعتبار شده و اطمینان حاصل کرد که اسناد دستکاری نشده است.
شرکت ها با این فناوری می توانند به توسعه برنامه هایی بپردازند که از رابط کاربری شخصی خود استفاده می کنند که تجربه منحصر به فردی را به مشتریان خود ارائه دهند و به اصطلاح “پاسپورت های دیجیتال” تولید کنند
در این تکنولوژی از راه حل های مبتنی بر بلاکچین و یک توکن به نام Aria20 استفاده می شود که امکان سرمایه گذاری روی آن نیز برای سهامداران فراهم شده است.
تعداد مارک هایی که در حال حاضر از این فناوری استفاده می کنند در حال گسترش است و در حال حاضر مارک های لوکسی مانند Breitling ، Vacheron ، Constantin و غیره را شامل می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *