صفحه اصلی اخــبار و مـطالب روز هدف آدیداس برای تقویت عرضه مجموعه لباس های شنای کاملاً پوشیده
1400/04/01

هدف آدیداس برای تقویت عرضه مجموعه لباس های شنای کاملاً پوشیده

Adidas reinforces launch of its full-cover swimwear collection

داشتن تخصص در زمینه طراحی، ساخت پارچه و رعایت ویژگی های عملکردی، تجربه یک شنای راحت و فنی را به هر زنی هدیه می‌دهد. هدف کمپین جدید این است که آب فراتر از سطح و بدون هیچ گونه قید و شرطی پذیرای فرد شود که اسماء البداوی (Asma Elbadawi)، شاعر سودانی- بریتانیایی و طرفدار ورزش های همگانی پیشاپیش این کمپین حرکت می کند.

این کمپین با این عقیده که ورزش به همگان تعلق دارد؛ مبارزاتی را با هدایت دارین باربر = Dareen Barbar (ورزشکار لبنانی) و اسماء البداوی (بسکتبالیست سودانی بریتانیایی) شروع کرده است. آدیداس برای اینکه همه افراد به لباس عملکردی مختص آب دسترسی داشته باشند و بتوانند از یکی از محبوب ترین ورزش های جهان لذت ببرند، حرکتی را برای تغییر آغاز کرد. از این رو امروزه این برند از طریق رونمایی از اولین مجموعه لباس شنای تماماً پوشیده خود قصد دارد تا به تلاشش برای ارائه انواع لباس های فنی برای ورزشکاران در همه جای دنیا ادامه دهد.

این مجموعه برای پاسخگویی به نیازهای کسانی طراحی شده است که وقتی پای انتخاب لباس شنا به میان می آید، گزینه های محدودی برای انتخاب دارند. این برند از طریق مشارکت افرادیکه به دلایل فرهنگی نیاز به پوشش کامل دارند، یا کسانی که به دنبال گزینه های گسترده تری برای انتخاب لباس های شنای متناسب با نیازهای خود در محیط های آبی هستند و بررسی دیدگاه افراد در سراسر جهان توانست تا با این مجموعه از احتیاجات جامعه هدف آشنا شد.

زیپ قابل بازیافت و ضد آب شرکت YKK

نظرسنجی YouGov که توسط آدیداس در سال 2021 انجام شد، نشان می دهد که تنها 12% از زنان در هنگام پوشیدن مایو در سواحل عمومی یا استخرها، کاملاً احساس راحتی می کنند. شرم و عدم رعایت حریم خصوصی دو دلیل عمده راحت نبودن زنان در لباس های شناست.

علاوه بر این، 59% از زنان 18 تا 42 سال در امارات متحده عربی با این نظر که «تصویری که رسانه ها از اندام شناگران زن ارائه می دهند، دست نیافتنی است»، موافق یا کاملاً موافق هستند. در ضمن تنها یک چهارم زنانی که در نظرسنجی شرکت کرده بودند با این گزینه که «لباس های شنا در تمام سایزها در دسترس هستند»، موافق بودند.آخرین مجموعه لباس های شنا کاملاً پوشیده آدیداس که در سه رنگ ارائه شده است، در قالب مجموعه جامع سایزهای Sh3ro طراحی گردیده که شامل طیف گسترده ای از لباس های فنی برای حمایت از زنان، صرف نظر از شکل و اندازه اندام آنان است. مجموعه لباس های شنا کاملاً پوشیده آدیداس از 10 ژوئن 2021 در سه رنگ مختلف مشکی، بنفش و زرشکی در اندازه های مختلف از 2XS تا 2XL در وب سایت adidas.com در دسترس می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *