صفحه اصلی اخــبار و مـطالب روز محصولات جدید YKK با تمرکز بر روی محیط زیست و مشکلات زباله های دریایی
1400/01/09

محصولات جدید YKK با تمرکز بر روی محیط زیست و مشکلات زباله های دریایی

به منظور حل مشکل زباله های دریایی ناشی از دفع پلاستیک بزرگترین تولید کننده زیپ جهان یعنی YKK خط تولید جدید برای مجموعه بهار/ تابستان 2022 راه اندازی کرده است که محصولاتی سازگار با محیط زیست را به بازار عرضه خواهد کرد.
مجموعه زیپ های YKK’s NATULON® Ocean Sourced از پلاستیک های دفع شده در اقیانوس ها ساخته شده اند. این زباله های پلاستیکی مورد استفاده در 50 کیلومتری خط ساحلی سریلانکا جمع آوری می شوند و از نخ پلی استر بازیافتی برای تولید نوار زیپ استفاده می کنند.
همچنین زیپ های سری GreenRise اولین زیپ جهان است که با اجزای گیاهی ساخته شده است. این مجموعه 30 درصد مصرف نفت را کاهش می دهد و هدف آن کاهش انتشار گازهای گلخانه ای و میزان زباله های پلاستیکی دفع شده است. این محصولات در برابر خشکشویی و خوردگی مقاوم هستند و در 6 رنگ بندی تولید می شوند.
سری سوم از این خط تولید جدید YKK’s Vislon Nylon است که شامل زیپ های قابل بازیافتی می شود که بدون جداسازی اجزای سازنده آن قابل بازیافت هستند. ویژگی اصلی این محصول این است که کاملاً از پلی آمید ساخته شده و می توان آن را به همراه لباس نایلونی که زیپ روی آن دوخته شده بازیافت کرد و از طرفی مصرف مواد شیمیایی ، آب و انرژی گرمایی را به میزان قابل توجهی کاهش می دهد.
مدیر تیم طراحی محصول و نوآوری YKK بیان می کند که آنها نه تنها بر روی رنگ و اشکال بلکه بر روی فرآیند طراحی و ساخت مواد نیز تمرکز دارند. آنها در حال ساخت فناوری های مختلف همراه با حفظ ظاهر و اصالت برند خود هستند تا بتوانند از مواد و روش های ساخت پایدارتری استفاده کنند.
همچنین تیم بازاریابی این برند برای تأمین تقاضای رو به رشد شرکا ، این مجموعه جدید و پایدار را در ویترینی مجازی ارائه خواهد کرد و به منظور ساخت محصولاتی دقیقا منطبق با نیاز شرکا ، این فضای دیجیتال و آنلاین شامل یک شبیه ساز برای انتخاب گزینه های رنگ و حالت سه بعدی محصولات است که در طول همه گیری کرونا یک مفهوم جدید از سفارش گذاری و خرید عمده محسوب می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *