صفحه اصلی اخــبار و مـطالب روز ماسک های جدید در بازی های المپیک توکیو 2020
1400/04/13

ماسک های جدید در بازی های المپیک توکیو 2020

Masking up for Tokyo 2020

شرکت MainettiCare که در زمینه تولید و تهیه وسایل حفاظت فردی کار می کند و عضو گروه Mainetti Group می باشد؛ با همکاری فدراسیون ورزش و کمیته المپیک هنگ کنگ (SF&OC) به تامین کننده رسمی ماسک های صورت برای نمایندگان هنگ کنگ که به بازی های المپیک توکیو 2020 سفر می کنند، تبدیل شده است.
این شرکت برای محافظت از ورزشکاران و مقامات در برابر کووید- 19، ماسک های سه بعدی فیلتردار نانوالیاف با عملکرد بالای HK96 و ماسک های یکبار مصرف ASTM Level 3 را ارائه می دهد؛ تمامی این ماسک ها 100% در هنگ کنگ ساخته شده و علاوه بر دارا بودن بالاترین سطح عملکردی، بسیار راحت می باشند.
ماسک های HK96 شرکت MainettiCare دارای قابلیت تنفس بسیار مناسبی هستند و قادرند عملکرد فیلتراسیون بیش از 98% خود در زمینه های فیلتراسیون باکتری ها (BFE)، فیلتراسیون ذرات (PFE) و فیلتراسیون ویروسی (VFE) را حتی پس از 96 ساعت استفاده مداوم حفظ کنند؛ تمامی این موارد توسط آزمایشگاه Intertek که یک آزمایشگاه بین المللی مستقل می باشد، تائید شده است. 
در ضمن این ماسک ها کاملاً براساس اصول ارگونومیک طراحی شده اند و دارای حلقه های گوش قابل تنظیم هستند، به همین دلیل ضمن تناسب کامل با صورت فرد، در هنگام تمرین کاملاً راحت می باشند.
پل تای (Paul Tai)، رئیس شرکت MainettiCare می گوید: «ما واقعاً به خود می بالیم. چرا که با توجه به اینکه پایداری یکی از محورهای اصلی بازی های المپیک توکیو 2020 است؛ قابلیت استفاده از ماسک HK96 تا 96 ساعت یک ویژگی بسیار مهم محسوب می شود و تعهد ما به پایداری را به عنوان بخشی از بزرگداشت سالگرد 60 سالگی تاسیس شرکت، بیش از پیش نشان می دهد. ما منتظر لحظات غرورآفرینی هستیم که تیم المپیک و پاراالمپیک کشور ما قطعاً ثبت خواهند کرد. ما برای آنها آرزوی موفقیت داریم و امیدواریم که دست پر از توکیو برگردند».شرکت Mainetti که دفتر ثبت شده آن در هلموند (Helmond) هلند قرار دارد، دارای 6000 نفر پرسنل بوده و در 90 نقطه از جهان فعالیت می کند، و همکار تدارکاتی بسیاری از برندهای معروف خرده فروشی و پوشاک محسوب می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *