صفحه اصلی اخــبار و مـطالب روز فناوری مادون قرمز عامل رشد شرکت Hologenix
1400/06/17

فناوری مادون قرمز عامل رشد شرکت Hologenix

Infrared tech powers Hologenix growth recognition

Hologenix که یکی از شرکت های خلاق در حوزه علم مواد است و پرچمدار فناوری نساجی واکنشی مادون قرمز سلیانت (Celliant) است، و در بسیاری از دسته بندی ها جزء برندهای درجه یک محسوب می شود؛ توانسته در مجله معتبر آی ان سی (Inc) برای سومین سال متوالی در لیست 5 هزار شرکت خصوصی آمریکایی که دارای سریع ترین نرخ رشد هستند، قرار بگیرد.

در واقع این رتبه بندی موفق ترین شرکت ها را در بخش کسب و کارهای خصوصی مستقل معرفی می کند. در لیست مجله آی ان سی عنوان شده که سود شرکت Hologenix در سال 2020 با رشد 225 درصدی، بیشتر از 3 سال قبل بوده است؛ از این رو این شرکت توانسته مانند سال های قبل در نیمه بالایی این رتبه بندی جای گیرد.

ست کاسدن (Seth Casden)، بنیانگذار و مدیرعامل شرکت Hologenix می گوید: «ما مفتخریم که در زمینه رشد و موفقیت مستمر، توسط مجله Inc به عنوان یکی از شرکت های سریع الرشد شناخته شده ایم. ما در تلاشیم تا راهکارهای محصولی جدیدی را برای این بازار دائماً در حال تغییر توسعه دهیم؛ از این رو سعی می کنیم استفاده از فناوری مادون قرمز Celliant را گسترش دهیم و بدین صورت افراد بیشتری را از مزایای سلامتی و تندرستی آن منتفع کنیم. خوشحالیم که سلیانت در حال حاضر جزئی کلیدی از برندهای مختلف در سراسر جهان است و آن را می توان در هر چیزی از پوشاک و ملحفه گرفته تا اثاثیه منزل و حتی لباس فضانوردی پیدا کرد، و زمینه های کاربردی آن روز به روز بیشتر می شود». شرکت Hologenix می گوید که Celliant یک فناوری نساجی واکنشی است که با به دام انداختن گرمای بدن و تبدیل آن به انرژی مادون قرمز کار می کند. این ماده از مواد معدنی با منبع اخلاقی ساخته شده و توسط یک هیئت علمی مشاوره ای متشکل از متخصصان حوزه های فیزیک، زیست شناسی، شیمی و پزشکی مورد آزمایش قرار گرفته است. این هیئت عملی، 9 مطالعه داوری شده و انتشار یافته که بر موثر بودن این فناوری و مزایای انرژی مادون قرمز تاکید داشته اند را مورد نگارش قرار داده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *