صفحه اصلی اخــبار و مـطالب روز عرضه کفش های کتانی پایدار ساخته شده از گیاه شاهدانه توسط نایک
1400/11/30

عرضه کفش های کتانی پایدار ساخته شده از گیاه شاهدانه توسط نایک

Nike to release sustainable sneakers made of hemp fabrics

شرکت نایک (برند آمریکایی تولید کننده کفش) نسخه های باز طراحی شده ای از کفش های کلاسیک Air Force 1 و Blazer Mid، با رویه های رنگارنگ شاهدانه (Hemp) را به عنوان بخشی از مجموعه «Move to Zero» به بازار عرضه کرده است.

این شرکت تعداد زیادی از پروژه های درون خطی و مشترک را برای بزرگداشت چهلمین سالگرد عرضه این مدل کفش آماده کرده که مجموعه Hemp متمرکز بر پایداری، در پیشاپیش آنها قرار دارد.

مجموعه محدود بعدی شامل کفش مدل Nike Blazer Mid نیز می شود که طرح معروف Kilgore را با پارچه ای مشتق شده از گیاه شاهدانه و یک پالت رنگی بهاری روشن دوباره به تصویر می کشد. از سویی دیگر، کنف بافته شده در کانون توجه قرار می گیرد و باعث می شود تا کفش Air Force 1 Low با رنگ های درخشان قرمز- نارنجی، سبز و آبی شور، نشاط بهاری را به کودکان هدیه دهد.

کفش مدل Air Force 1 با رویه های تماماً بافته شده در رنگ های مختلف نارنجی، سبز، آبی و لیموئی به بازار عرضه می شود. علامت نایک در نوار پشتی کفش حک شده، و در نوار بالایی آن کلمه «HEMP» به شکلی کلاسیک درج گردیده است. این کفش ها با یونیت های زیره سفید خالدار و کفی های سبز روشن با نشان «Move to Zero» تکمیل شده اند.

نسل بعدی جوهرهای چاپ نساجی

مدل بعدی این مجموعه، یعنی Nike Blazer Mid، با داشتن رویه های بافتنی سفید، روکش های Barley در قسمت جلو و یک نوار نارنجی روی پاشنه، حالت ساده تری دارد. سوراخ های بند کفش و قسمت عقبی آن دارای برجستگی های گلدوزی هستند؛ در حالیکه علامت تیک نایک به صورت آبی در کناره های کفش خودنمایی می کند. نوار بالایی کفش در مواجه با فوم پرداخت گردیده، و لوگوی نایک در آن مشابه کفش Air Force 1 قرار گرفته است. در نهایت ظاهر این کفش با یونیت زیره لاستیکی Nike Grind (که حالتی خال خالی دارد) تکمیل شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *