صفحه اصلی اخــبار و مـطالب روز ساخت اتاق پرو مجازی پایدار توسط In3D و Replicant
1400/06/04

ساخت اتاق پرو مجازی پایدار توسط In3D و Replicant

In3D and Replicant create sustainable virtual fitting room

In3D و Replicant معتقدند که ساخت یک اتاق پرو مجازی پایدار ضمن ارتقای تجربه خرید تعاملی و شخصی سازی خرید؛ راهکاری مناسب برای کاهش تعداد اقلام مرجوعی در صنعت خرده فروشی محسوب می شود.
خانه مد دیجیتال Replicant با بیش از 35 طراح سایبری همکاری می کند که همگی آنها به TRAI یا اپلیکیشن اتاق پرو مجازی دسترسی دارند. ایده اصلی پشت این برنامه آن است که به خرده فروشان و برندهای مد این امکان داده شود تا لباس ها را براساس سایز و بدن مشتریان بارگذاری کرده و به آنها نشان دهند. در نتیجه برای اینکه بتوان تجربه خرید فیزیکی را شبیه سازی کرد؛ مشتریان باید قبل از خرید لباس آن را پرو کرده و تن خود ببینند.
موسس Replicant که اولین مجموعه لباس دیجیتالی را برای برند ورزشی Puma ساخته است، می گوید: «همکاری با in3D واقعاً هیجان انگیز است؛ چرا که ما در خلال این همکاری می توانیم به مشتریان این امکان را بدهیم تا با پوشیدن لباس های مجازی در دنیای فست فشن زندگی کنند؛ و بدون اینکه نگران عواقب زیست محیطی تولید و مصرف بیش از حد باشند از یک انتخاب پایدار لذت ببرند».
دیمیتری اولیانوف (Dmitry Ulyanov)، مدیرعامل و بنیانگذار in3D نیز می گوید: «ما از همکاری با Replicant بسیار خوشحالیم؛ چون افتخار همکاری با پلتفرمی را پیدا کرده ایم که پیشرو در حوزه فناوری ها و نوآوری های دیجیتال در صنعت مد است».
مشتریان می توانند با استفاده از این اپلیکیشن و تهیه اسکن سه بعدی از بدن خود با استفاده از تلفن همراه، یک آواتار مجازی سه بعدی 360 درجه از بدن شان بسازند، و سپس نسخه خود را به اتاق پرو فرستاده و لباس های مختلف را امتحان کنند. کاربران می توانند لباس های مد دیجیتال که توسط Replicant ارائه می شود را پرو کرده و از عکس های خود اسکریت شات تهیه کنند. از این رو آنها قادرند تصاویر دلخواه خود را بارگذاری نموده، و عکس هایشان را با دوستانشان در کانال ها و رسانه های اجتماعی به اشتراک بگذارند.
دیمیتری در ادامه می گوید: «مشارکت افراد در این برنامه به نفع طراحان مد است؛ چرا که آنها می توانند قبل از عرضه مجموعه های خود به صورت فیزیکی، آنها را به صورت آنلاین منتشر کرده و بازخورد افرادی که آنها را پرو می کنند به طرق مختلف و یا از طریق رسانه های اجتماعی دریافت کنند».

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *