صفحه اصلی اخــبار و مـطالب روز راه اندازی نمایشگاه دیجیتالی توسط YKK جهت ارتباط با مشتریان
1400/02/09

راه اندازی نمایشگاه دیجیتالی توسط YKK جهت ارتباط با مشتریان

YKK Launches Digital Showroom

YKK به عنوان روشی برای ارتباط بهتر با مشتریان از نظر بصری، بدون توجه به زمان و مکان یک نمایشگاه دیجیتالی راه اندازی نموده است.
ایده اصلی نمایشگاه آنلاین، ارتباط است و YKK به عنوان تولید کننده محصولات چفت و بست (مانند گیره، سگک و بند) در این حوزه به واسطه تخصصش نقش ایفا می کند. فضای نمایشگاه آنلاین YKK همانند خرده فروشی های لندن مدلسازی شده که در آن شش طبقه وجود دارد. همچنین لوگوی نمایشگاه دقیقا مانند یک زیپ به نظر می رسد. هر طبقه نمایشگاه برای کاربرد خاصی در نظر گرفته شده:

1) آخرین ترندها و ماشین آلات صنعتی؛
2) محصولات پایدار؛
3) محصولات چفت و بست برای کاربردهای های فشن مانند لباس بیرونی، کوله پشتی، محافظ آب و چمدان؛
4) چفت و بست هایی برای پوشاک در دسته های جین، فشن، چرم و لباس بچه؛ و
5) اطلاعات شرکت.

همچنین طبقه ای برای موارد خاص وجود دارد که بعدا به آن اضافه می شود. مشتریان از طریق عکس های نمای نزدیک ویدئوها و کاتالوگ ها می توانند محصولات را مشاهده نمایند و با نمایندگان YKK ملاقات داشته باشند. همچنین شرکت برای میزبانی از وبینارها و دیگر موقعیت های یادگیری با استفاده از این پلتفرم، برنامه هایی دارد.
YKK انتظار دارد تا نمایشگاه دیجیتالی یک مرکز رشد برای نوآوری و طراحی خلاقانه تبدیل شود. راه حل های اولیه YKK در حال حاضر از مجموعه پروژه های محصولات گسترده و ماشین آلات، تخصص های فنی و مهندسی، تولید یکپارچه و سیستم های عرضه در 72 کشور و ناحیه جهت حل چالش های پیچیده چفت و بست ها برای مشتریان استفاده می نماید. نمایشگاه دیجیتالی نه تنها این قابلیت ها را در کنار آخرین طراحی های محصولات YKK به نمایش می گذارد؛ بلکه مشتریان را قادر می سازد تا به راحتی در منزل با تیم YKK جهت پاسخ به پرسش ها و حل مسائل طراحی ارتباط برقرار نمایند.
رئیس شرکت YKK، هیروکی اوتانی (Hiroaki Otani) می گوید: “ما نمایشگاه دیجیتالی YKK را با هدف ارتباط بهتر از گذشته با مشتریان مان راه اندازی کرده ایم. ما امیدواریم که مشتریان مان از این ابزار برای ارتباط چهره به چهره در آینده استفاده کنند. جهت اطمینان از اینکه بیشتر مشتریان در اطراف دنیا، محصولات YKK را پذیرفته اند؛ به توسعه دیجیتالی سازی در زنجیره تأمین از جمله بازاریابی، برنامه ریزی و توسعه محصول، تولید و فروش با هدف جلب بیشتر رضایت مشتریان ادامه خواهیم داد”.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *