صفحه اصلی اخــبار و مـطالب روز تولید و عرضه زیپ های پایدارتر
1400/05/03

تولید و عرضه زیپ های پایدارتر

First for more sustainable zips

وای کی کی (YKK) که یک شرکت پیشروی جهانی در زمینه تولید زیپ و محصولات محکم کننده می باشد و دفتر مرکزی آن در توکیو قرار دارد؛ با همکاری شرکت Green Theme Technologies (موسوم به جی تی تی) و با استفاده از فناوری های ضد آب و محافظ در برابر آب EMPEL غیر سمی این شرکت، قصد دارد تا محصولات جدیدی را تولید کند.
پلتفرم EMPEL فاقد PFC شرکت جی تی تی (GTT) یکی از بهترین روش های پرداخت پارچه خشک را در جهان ارائه می دهد و این اولین بار است که قرار است از این فناوری در ساخت زیپ استفاده شود. 
تری تسوکومو (Terry Tsukumo)، معاون گروه بازاریابی جهانی وای کی کی می گوید: «با وجود اینکه شرکت YKK به تیم تحقیق و توسعه قدرتمند داخلی اش معروف است؛ اما ما همیشه به دنبال فناوری های نوین و نوآورانه برای تکمیل تکنولوژی های خود هستیم. فناوری EMPEL شرکت GTT قادر است تا بدون استفاده از مواد شیمیایی مضر، امکان محافظت بلند مدت در برابر آب را با عملکردی بی نظیر ارائه دهد. این فناوری به ما امکان می دهد تا نسل جدیدی از زیپ های محافظ در برابر آب را با عملکردی بالاتر تولید کنیم که انعطاف پذیری بیشتری داشته و پایدارتر می باشند. این تکنولوژی، زمین بازی را به نفع زیپ های با کارآیی بالا تغییر خواهد داد».
وای کی کی در زمینه نوآوری در زیپ دارای سابقه ای طولانی است و از بست های کشویی خود در همه زمینه ها، از تورهای ماهیگیری تجاری گرفته تا لباس های فضایی استفاده می کند. این شرکت به عنوان یک پیشرو در زمینه تولید محصولات پایدار، اولین زیپ ساخته شده با مواد بازیافتی با عنوان Natulon را در سال 1994 به بازار عرضه کرد. از آن زمان به بعد، YKK مجموعه گسترده ای از محصولات سازگار با محیط زیست، مانند GreenRise که اولین زیپ ساخته شده از پلی استر با پایه گیاهی است و Natulon Ocean Sourced که اولین زیپ تولیدی از پسماندهای پلاستیکی اقیانوس هاست را به بازار عرضه کرده است.شرکت GTT با هدف حذف PFCهای سمی، پلتفرم EMPEL را در سال 2018 راه اندازی کرد. روش عمل آوری EMPEL نه تنها پایدار است؛ بلکه بالاترین قابلیت دفع آب را نیز ارائه می دهد. شرکت های GTT و YKK قصد دارند به واسطه همکاری با برندهای پیشروی برتر، زیپ هایی با بهترین کیفیت و کارآیی به بازار ارائه دهند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *