صفحه اصلی اخــبار و مـطالب روز تولید سلیانت (Celliant) کاملاً سفید از سوی شرکت Hologenix
1400/04/05

تولید سلیانت (Celliant) کاملاً سفید از سوی شرکت Hologenix

Hologenix introduces pure white Celliant

تیم تحقیق و توسعه شرکت Hologenix بعد از سال ها تلاش موفق شدند تا روشی را برای جایگذاری محصول شاخص خودشان، یعنی سلیانت (Celliant) در الیاف ابداع نمایند که به پارچه های مبتنی بر آنها اجازه می‌دهد به صورت سفید خالص درآیند.
این روش باعث شده تا علاوه بر مزایای شناخته شده سلیانت در حوزه سلامتی، بتوان از آن در زمینه تولید ملحفه‌های خواب و حوله‌های سفید رنگ بدون چروک، لباس‌های ورزشی و کشباف، پوشاک بچه، روپوش‌های پزشکی و بسیاری دیگر استفاده کرد. سلیانت کاملاً سفید امکان دستیابی به سایه‌های ظریف رنگی را نیز فراهم می کند.
سلیانت سفید خالص هنوز گرمای بدن را جذب و آن را به انرژی مادون قرمز تبدیل می کند، و با افزایش موضعی گردش خون به تنظیم دمای بدن و بهبود عملکرد، بازیابی سریعتر و خواب بهتر کمک می نماید. این ماده همچنان از مواد معدنی موجود در طبیعت به صورت اخلاقی تولید می شود، و در الیاف نایلون، پلی استر و پلی استر بازیافتی وجود دارد.شیث کاسدن (Seth Casden)، بنیانگذار و مدیر عامل شرکت Hologenix که دفتر مرکزی آن در منطقه پسیفیک پلسیدس (Pacific Palisades) کالیفرنیا واقع شده، می گوید: “ما همیشه به دنبال روش هایی برای بهبود و به وجود آوردن نوآوری های جدید در حوزه مزایای سلامتی سلیانت مادون قرمز هستیم. سلیانت کاملا سفید این مورد را ارائه می دهد و ما از آن بسیار خرسندیم. در حقیقت این محصول جدید همان ویژگی های سلامتی مادون قرمز طبیعی که به خاطر آن برندمان به شهرت رسیده را فراهم می کند؛ ولی توانایی ایجاد هر پارچه رنگی از جمله سفید جذاب به راستی برای ما رضایت بخش است”.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *