صفحه اصلی اخــبار و مـطالب روز برند Gap تمامی فروشگاه‌هایش در بریتانیا و ایرلند را تعطیل می کند
1400/04/21

برند Gap تمامی فروشگاه‌هایش در بریتانیا و ایرلند را تعطیل می کند

Gap To Close All Stores In UK And Ireland

شرکت Gap اعلام کرده که قصد دارد تمام 81 فروشگاه Gap Specialty و Gap Outlet خود را در بریتانیا و جمهوری ایرلند تعطیل کند؛ این تصمیم در راستای بازنگری استراتژیک در نحوه اداره شرکت در اروپا اتخاذ شده است.
این فروشگاه ها از اواخر آگوست تا اواخر سپتامبر 2021 به صورت گام به گام بسته خواهند شد. اما این شرکت تجارت آنلاین خود در اروپا و بریتانیا را همچنان حفظ خواهد کرد. برند Gap از سال 1987 به مشتریان بریتانیایی و از سال 2006 به مشتریان ساکن در جمهوری ایرلند، خدمات ارائه می دهد. این شرکت طی بیانیه ای گفت: «ما همچنان مشتاقانه دوست داریم حضور خود را در این بازارها حفظ کنیم».
اما این شرکت در راستای برنامه سال 2021 خود که بر دیگر کشورها متمرکز است، مذاکره با شرکت Hermione People and Brands که شعبه خرده فروشی گروه FIB محسوب می شود را آغاز کرده است؛ هدف از این مذاکرات تصاحب فروشگاه های Gap در فرانسه است. در ضمن این برند در ایتالیا در حال مذاکره با یک شریک برای مالکیت فروشگاه های Gap می باشد.به این صورت Gap نشان داد که فعالیت های فرانچایزی (Franchise) این شرکت، همچنان در خارج از کشور ادامه خواهد یافت. این شرکت می گوید: «همکاری به روش فرانچایزی، یک روش قابل اعتماد و مقرون به صرفه، برای تقویت برند در بازارهای بین المللی است. به این صورت این برند توانسته تا با استفاده از روش فرانچایزی، به واسطه 460 فروشگاه، 14 سایت الکترونیکی مستقل و بیش از 160 سایت تجارت الکترونیکی چند کاناله یا کاملاً آنلاین، ارتباط خود را با مشتریانش در 35 کشور حفظ نماید».

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *