صفحه اصلی اخــبار و مـطالب روز انتخاب فناوری ضد میکروبی Polygiene از سوی برند چینی Hotsuit
1401/02/26

انتخاب فناوری ضد میکروبی Polygiene از سوی برند چینی Hotsuit

China’s Hotsuit opts for Polygiene protection

برند چینی Hotsuit که در زمینه تولید پوشاک ورزشی فعالیت می کند؛ مجموعه جدیدی از محصولات خود که از فناوری ضد میکروبی Polygiene BioStatic برخوردار هستند را عرضه نموده است. این فناوری باعث می شود تا لباس ها به مدت طولانی تری با طراوت بمانند. روش عمل آوری مذکور بر روی جدیدترین محصولات این شرکت اعمال شده و قرار است محصولات جدیدتری در این زمینه به طور مرتب معرفی گردند.

این برند در سال 2015 در چین تاسیس شد و محصولات آن به طور گسترده‌ایی توسط جوانان مورد استفاده قرار می گیرند. امروزه شرکت Hotsuit خط تولید خود را گسترش داده و قصد دارد در زمینه تولید لباس های مخصوص دویدن، تناسب اندام، راحتی و سایر دسته های ورزشی فعالیت کند. با توجه به این هدف پیش بینی می شود که صدها نفر از اینفلوئنسرها، سلبریتی ها و ورزشکاران از محصولات این برند در سطح جهانی استفاده نمایند.

تی شرت های مردانه و زنانه عمل آوری شده با استفاده از فناوری Polygiene، مزایای عملکردی بیشتری داشته و پایدارتر هستند. این روش عمل آوری از رشد باکتری های مسبب بو که در اثر عرق، گرما یا رطوبت رشد می کنند، جلوگیری می نماید. از این رو به دلیل با طراوات نگهداشتن لباس ها برای مدتی طولانی تر، شستشوی کمتری مورد نیاز است؛ به همین دلیل عمر محصولات افزایش یافته و تاثیرات زیست محیطی آنها کاهش می یابد. محصولات این برند در چین در کانال های اصلی تجارت الکترونیک مانند Tmall، JD، Tiktok و غیره فروخته می شوند، و در سراسر جهان نیز از طریق آمازون عرضه می گردند.

ائتلاف جهانی خواستار برچسب گذاری دیجیتالی برای پوشاک است

اولریکا بیورک (Ulrika Björk)، مدیر عامل Polygiene می گوید: «به نظر ما این همکاری یک تعهد طولانی مدت است و مشتاقانه منتظر رشد همکاری با این برند هستیم. ما به شدت بر روی افزایش سهم از خود از بازار چین تمرکز کرده ایم و این همکاری، نمونه خوبی از این استراتژی است».

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *