صفحه اصلی اخــبار و مـطالب روز الیاف لنزینگ الیافی برای بهبود زندگی “کودکان پروانه ای”
1398/05/29

الیاف لنزینگ الیافی برای بهبود زندگی “کودکان پروانه ای”

گروه لنزینگ (Lenzing ) ، رهبر بازار الیاف تخصصی ، هم پشتیبانی مالی و هم منسوجات ساخته شده از الیاف را به دبرا اتریش ، سازمانی برای “کودکان پروانه” ارائه داده است. الیاف لیوسل و مودال با نام تجاری Tencel نرم ، صاف و بسیار سازگار با پوست هستند؛ که به نوبه خود، به بهبود کیفیت زندگی “کودکان پروانه ای” کمک می کنند.
در ماه‌ های اخیر، چندین بیمار مبتلا به اختلال پوست اپیدرمولیز بولوسا (EB)، شلوار جین، لباس خواب، لگ های جذب، لحاف و ملحفه تخت ساخته‌ شده از الیاف Tencel را آزمایش کرده‌ اند و از نظر آن‌ ها این الیاف راحت و مناسب پوست می باشند. پوست بیماران EB مثل بال‌ های یک پروانه شکننده است. به همین دلیل الیاف ضخیم، درزهای ضخیم، دکمه‌ها، زیپ ها و الیافی که به سختی عرق را جذب می‌ کنند اغلب منجر به زخم، تاول اضافی و خارش بیشتر می‌ شوند. در مقابل، فیبر Tencel به طور خاص مدیریت رطوبت خوبی دارد و در نتیجه از خواص تنظیم دما در بدن پشتیبانی می‌کند.
استفان دوبوچکی ، مدیر اجرایی گروه لنزینگ گفت: “الیاف لنزینگ نرمی خاصی دارند و بنابراین پوشیدن این لباس ها برای کودکان پروانه ای “خوشایند است. ما مفتخریم که پارچه های ساخته شده از الیاف ما توسط بیماران جوان و مسن مبتلا به EB بسیار مورد استقبال قرار می گیرند و ما قادریم سهم مهمی در ارتقاء کیفیت زندگی آنها داشته باشیم. ما برای تولید محصولات جدید که حتی نرم تر و راحت تر هستند از بازخورد مثبت استفاده می کنیم. به این ترتیب این محصولات تغییر مثبتی را برای کاربران ایجاد می کنند. ”
“خوشحالم که گروه Lenzing توجه خود را به توسعه الیاف تخصصی ویژه که موضوع مهمی برای” کودکان پروانه ای” می باشد، اختصاص داده‌ است. رینر پدر یک کودک مبتلا به بیماری پروانه ای و مدیر عامل دبرا اتریش گفت: ” این به خاطر لباس‌ های مطبوع و نرم که از تنظیم دمای طبیعی پوست حمایت می‌ کند و در نتیجه یک احساس خنک و خشک می تواند به طور روزانه به کیفیت بهتر زندگی برای بیماران جوان و مسن کمک کند. ”
اپیدرمولیز بولوسا (EB) یک بیماری ژنتیکی است که در حال حاضر غیر قابل درمان می‌ باشد. پوست مردم آسیب‌ دیده به ویژه به خاطر فقدان پروتئین‌ های ساختاری، مانند بال‌ های یک پروانه، آسیب‌ پذیر است. این وضعیت منشا نامگذاری “کودکان پروانه” است. الیاف Tencel گروه Lenzing به خاطر نرمی و جذب رطوبت بالای آن از دیگر الیاف متمایز می باشد و بنابراین حس پوشیدن یک لباس راحت را به مصرف کننده ارائه می‌ دهد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *