صفحه اصلی اخــبار و مـطالب روز آمازون اولین برند پایدار خود با نام تجاری Amazon Aware را راه اندازی کرد
1400/12/20

آمازون اولین برند پایدار خود با نام تجاری Amazon Aware را راه اندازی کرد

Amazon launches Amazon Aware first 'sustainable' own-brand range

آمازون به عنوان غول خرده فروشی آنلاین، نام تجاری جدیدی با نام Amazon Aware را راه اندازی کرده تا خرید محصولات پایدارتر از جمله لباس های مردانه و زنانه را برای مشتریان خود آسانتر کند.

این محصولات دارای تائیدیه کربن صفر (کربن خنثی) هستند و حاوی گواهینامه های برنامه Climate Pledge Friendly تحت آرم Amazon Aware می باشند. این محصولات دامنه گسترده ای منجمله مد زنانه و مردانه، زیبایی و مراقبت شخصی، وسایل خانگی، ملحفه و محصولات حمام را شامل می شوند، و مشتریان 18 تا 45 ساله را هدف قرار می دهند.

محصولات Amazon Aware با استفاده از مواد اولیه ای که براساس شواهد و تائیدیه ها پایدار هستند تولید می شوند؛ از جمله آنها می توان به پنبه ارگانیک، پلی استر بازیافتی و بسته بندی های قابل بازیافت اشاره کرد که همگی توسط گواهینامه های ثالث تائید شده اند. این کالاها با استفاده از مواد اولیه، منسوجات و مواد شیمیایی جدید ساخته می شوند و به گونه ای طراحی می گردند که دوام بالایی داشته باشند. در ضمن آنها مقرون به صرفه بوده و دارای قیمت های مناسب هستند.

محصولات این برند شامل انواع پوشاک زنانه اعم از تی شرت ها، تاپ ها، سویشرت ها، انواع لباس راحتی، جین ها، لباس های ورزشی و بیرون پوش می باشند. از جمله لباس های مردانه این مجموعه نیز می توان به این موارد اشاره کرد: تی شرت ها، سویشرت ها، لباس های جین، شلوارهای کتان و انواع لباس های بیرون پوش. ضمناً این برند از نظر سایز دارای مجموعه کاملی است و اقلام با سایز XXS تا 7X را شامل می شود.

طراحی لباس مناسب برای کسانی که روی صندلی چرخدار می نشینند

قیمت لباس های زنانه از 18.5 دلار برای یک لباس خواب ارگانیک شروع شده و تا 65 دلار برای یک ژاکت شرپا که تماماً از پلی استر بازیافتی ساخته شده است، متغییر است. به عنوان مثال یک تی شرت آستین کوتاه که از پنبه، مودال و الاستین ساخته شده و دارای رنگ های مشکی، سفید، سرمه ای، قهوه ای، صورتی روشن و بنفش است، قیمتی در حدود 20.7 دلار دارد.

قیمت پیراهن های ژرسه زنانه نیز از 36.1 دلار شروع می شود و در مورد پیراهن های چسب یا کلوش تا 43.8 دلار نیز افزایش می یابد. شلوار جین راسته از جنس پلی استر، پنبه و الاستین، قیمتی در حدود 43.7 دلار دارد و یک شلوار جین چسبان نیز که از پلی استر، پنبه و الاستین ساخته شده، دارای قیمت 49.2 دلار است؛ هر دوی این محصولات با جین بازیافتی استاندارد و کربن خنثی که توسط ClimatePartner تائید شده است، ساخته شده اند. همچنین یک شلوار ورزشی مردانه از جنس پنبه/ پلی استر در Amazon Aware حدود 38.3 دلار قیمت دارد؛ در حالیکه قیمت هودی های پنبه ای / پلی استری این برند در حدود 43.8 دلار است. 

محصولات زیبایی و مراقبت شخصی این برند، همه چیز از پاک کننده ها و مرطوب کننده های صورت گرفته تا لوسیون ها و کرم های بدن را شامل می شوند. قیمت یک پاک کننده صورت برند Amazon Aware حدود 16.99 دلار است؛ در حالیکه یک مرطوب کننده صورت با عصاره ریشه شیرین بیان و ویتامین سی، حدود 18.99 دلار قیمت دارد. قیمت یک لوسیون بدن روزانه وگان با ویتامین ای و کره شیا در حدود 17.99 دلار است.

الیاف کتان جدید برای استفاده در صنایع هوانوردی و خودروسازی

به گفته آمازون، محصولات مراقبت از پوست آنها وگان بوده، توسط متخصصین پوست و زیبایی آزمایش شده و بدون عطر هستند. آنها با روغن آووکادو و کره شیا تولید می گردند، و در بسته بندی های شیشه ای و بطری های قابل استفاده مجدد عرضه می شوند که هدف از استفاده از آنها، کمک به حذف پلاستیک های یکبار مصرف است. در هنگام ساخت محصولات زیبایی و مراقبت از پوست این برند، تمام اصول اولیه مراقبت از صورت و بدن لحاظ شده است؛ از این رو می توانید به صورت روزمره از آنها استفاده نمایید.

در ضمن Amazon Aware، انواع لوازم بهداشتی و کالاهای خانگی از جمله کاغذهای بازیافتی، دستمال های نظافتی، و در حالت کلی کلیه پاک کننده های سطوح و پکیج های لباسشویی را به فروش می رساند.

به علاوه Amazon Aware انواع روکش های لحاف های پر، ملحفه ها و حوله های فوق العاده باکیفیت و صد در صد پنبه ای را در رده ملحفه و منسوجات خانگی ارائه می دهد. از دیگر محصولات این برند می توان به انواع اقلام کاغذی منجمله دستمال کاغذی و دستمال مرطوب اشاره کرد که کاملاً از کاغذ قابل بازیافت ساخته شده و فاقد رنگ، جوهر یا مواد معطر هستند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *